Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De største problemer med Magento

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Når jeg skal behandle ordre virker IE ikke, men det gør chrome. 
Når jeg skal printe pakkesedler og webpack, skal det gøres i IE og ikke i chrome.
Når jeg arbejder med forskellige extension, er det ikke alle der virker i samme browser.

Det lyder til at være nogle fejl på netop din magento shop. Ihvertfald når det kommer til at behandle ordrer. Jeg kan behandle ordrer i både IE, FF og chrome.

Webpack og andre moduler kan selvfølgelig gøre at den ikke længere virker i alle browsere, og ja det er bestemt et problem.

Det er faktisk et af de større problemer ved opensource systemer, der tillader andre folk at programmerer diverse extensions.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

Singularity:
Er lidt nysgerrig nu da vi har en metode til også at optimere magento produkt import.

Noget du vil dele med os? :) 

Selfølgelig Martin Smile

I vores Magento Broker arbejder vi direkte i databasen. Andre dele benytter vi os af den allerede eksisterende Business Logic der stilles tilrådighed af Magento.

Ang. Magento Enterprise Edition & Pro Edition. Så er der særdeles mange fornuftige cases hvor henholdsvis en Magento Enterprise Edition har sin absolutte berettigelse. Og i særdeleshed er en markant billigere løsning.

Hvilket bringer mine tanker tilbage på særdeles interessant tråd oprettet af Lundsby jeg læste den anden dag. "Bare de aldrig opdager det..."

Med baggrund i netop denne betragtning har jeg også sikret min virksomhed en Professionel Solution Partner aftale med Magento. Det virker også bare lidt bedre at have det på plads når man står og diskutere Magento Enterprise muligheder med Yoav Kutner til Meet-Magento i Leipzig.

btw. Så er Magento Mobile først og fremmest en del af Magento EE. - Og Mobile kicks ass!

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)