Jeg leder efter en webshop hvor kunderne kan downloade materialet de køber. Det skal ikke være en jeg skal købe og jeg skal heller ikke købe service til at sætte den op.
Jeg har tænkt lidt på WordPress med commerce modulet men er der andre?
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Min webshop i UniqueFree har den funktionalitet. Den benytter jeg i forbindelse med salg af antivirus, som kunden straks efter betaling kan downloade.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
For dybere detaljer i "motoren bag" må jeg retfærdighedsvist hellere henvise til Kennith fra Unique Systems, som jeg har et fantastisk samarbejde med omkring min shop.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg læser det sådan, at det ikke må koste noget, men kig alligevel omkring Wishlist Member til Wordpress også (100 dollar). Det er muligt at det passer endnu bedre til dine planer.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg læser det sådan, at det ikke må koste noget, men kig alligevel omkring Wishlist Member til Wordpress også (100 dollar). Det er muligt at det passer endnu bedre til dine planer.
Interssant.... men det passer nok til nogle andre planer jeg har :)
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....