Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal dine kunder modtages professionelt når de ringer til dig??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Lydstudiet Aros Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan bliver dine kunder mødt i telefonen?

Få en professionel løsning hos telefonkongen.dk 

lige nu har vi tilbud på stemme pakker til jeres telefon system.

STEMMER (SPEAKS)

Hos TelefonKongen har vi udvalgt nogle af landets bedste stemmer/speakere til jeres telefonsvarer, der ovenikøbet er både billige og fleksible. Der er stemmer for enhver smag. Hvis du alligevel ikke synes om de stemmer her på siden, har vi mange flere i baghånden. Også kendis-stemmer, du kender fra tv. Det meste er muligt på jeres telefonsvarer.
Ring til os på tlf. 7020 1235 og få en snak om jeres muligheder.

Ønsker du mere end bare en "tør" indlæsning på jeres telefonsvarer, kan vi krydre speak/indlæsning med lydeffekter og/eller musik i baggrunden. I mange tilfælde kan det være med til at levendegøre og forbedre det samlet indtryk af virksomheden - og gøre kundeoplevelsen sjovere. 
Tip! Hvis du vil høre hvad lydeffekter og musik kan gøre i telefonen, så prøv at ringe til TelefonKongen.

VENTEMUSIK (MUSIC ON HOLD)

TelefonKongen har hundredvis af velklingende musikstykker til jeres telefoncentral/Voice Response system. Musikken er afgiftsfri (royalty free), hvilket vil sige, at når I først har købt musikken, er det jeres. Slut med løbende indrapportering til Koda/Gramex. Hvilken musik passer til jeres telefonsvarer? Kontakt os og få tilsendt eksempler på ventemusik.

TELEFONSPOTS

Det lyder Rasmus modsat, men travlhed i virksomheden kan faktisk komme jer til gode. For når kunden alligevel venter på, at I får tid, hvorfor så ikke fortælle kunden om jer, jeres produkter og aktuelle tilbud? Hvis telefonspots bliver lavet ordentligt, og ikke "larmer" for meget, kan de være en yderst effektiv form for markedsføring... for du har jo allerede kundens fulde opmærksomhed.

LYDLOGO (LYDSIGNATUR)

Få sunget virksomhedens navn over et musikstykke. F.eks. som del af velkomstbeskeden eller som selve ventemusikken. Lydlogoet styrker forbrugernes hukommelse og indlæring for den specifikke virksomhed eller produkt. Det giver ofte den eftertragtet "Wow"-effekt i telefonen.
se mere p www.telefonkongen.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:57

Hvor er det bare en top-blæret telefonsvarer i har! Hatten af for det, og i øvrigt et flot tilbud. Må jeg endelig huske på!

Keep it up :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 08:51

Enig Michael. 

Tommel OP. 

Vil helt sikkeret benytter mig af dette på et senere tidspunkt 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:02

Over cool :)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 09:06

Hold kæft hvor er det fedt :-) Jeg kender næsten alle stemmerne fra TV.

Gennemført blæret tilbud, ligefør jeg overvejer det til min privattelefon.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:07

Jeg vil gerne ringes op 98101088

Fra Århus
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Lydstudiet Aros Skrevet kl. 15:04

Mange tak for feedback! Wink fik jeg nævnt at vi lige nu har fantastiske priser på beskedpakker.

Jonathan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)