Lyder lidt... well, usandsynligt. I må have gjort noget, for hvis ikke folk kender siden, kan I vel ikke få nogle ordre. Ligger I højt på Google? Har I fortalt folk om projektet (mund-til-mund markedsføring)? AdWords? Andre reklamer? Fået venner og familie til at købe?
Hej Rune.
Der er lidt mund-til-mund markedsføring, men det er ikke noget som vi har brugt tid på :) Og vi kender ingen der direkte er i skate miljøet. Så jeg vil mene det er omsætning uden markedsføring.
Omkring facebook, så har fan siden været online i lidt over en måned, men vi har ikke brugt tid på den før efter vi først er kommet igang.. :)
Noget markedsføring har i lavet altavista.com har jeg bemærket viser hurtigere links og i har der 168 links og en pagerank 2 , ellers godt gået forsæt bare med finde flere links så sker der endnu mere !
Ja vi har jo selfølig lavet lidt søgemaskine optimering, men det mener jeg ikke direkte går ind under markedsføring, da vi bare har tilmeldt os til nogle link kataloger. :)
Ja vi har jo selfølig lavet lidt søgemaskine optimering, men det mener jeg ikke direkte går ind under markedsføring, da vi bare har tilmeldt os til nogle link kataloger. :)
At findes på google synes jeg er den vigtigste markedsføring , med synes i skal sætte lidt vildt i gang med links overalt , for hvad kan det blive til vis det nuværende gjort ikke er rimeligt meget for siden er jo rimelige ny
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows