Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FRUGTBUTIK.DK - HVAD SYNS I?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Nu har jeg ikke lige læst hvad de andre skriver, men lige da jeg læste frugtbutik så tænkte jeg bare på en masse farver, og vand med smag, og en hjemme side med pang , og så er den bare lidt stille og rolig lidt forsigtigt , syntes der skal mere gang i siden :)

//Thomas

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:
Og lige en ting til. Jeg undrer mig over så mange her i tråden spørger om det hele er økologisk? Under priser og levering står der jo en række typer af kurve, der er 2 der står økologisk, og resten står det ikke ved. Mon ikke det så kun er de 2 der er økologiske :) Det giver vel lidt sig selv. :)

 

Når der er så mange, der spørger om det. Synes du så det giver sig selv? ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for jeres svar - der er mange småting der skal ordnet på hjemmesiden, og efter hvad i har skrevet er der mange ting som jeg har set mig blind på som jeg vil skynde mig at ændre.

ang levering i kbh - så desværre nej, det område er vist mættet for frugtordninger.

jeg vil gå i krig med ændringer, tak for råd!

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at være dum, men hvis i siger nej til København, er det så ikke imod det der står på siden? Hvor der står i leverer på hele Sjælland?

Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jo det har du ret i, med sjælland mener vi alt - ikke kbh området.

i kbh er der et hav af leverandører.

vi retter det lige

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ang. københavn og levering dertil jeg tror der er stædige plads til god sælger .Der er mange udbyder men ikke rigtige konkurrance da de er kun efter sammen firma og tænker ikke i andre baner f.eks sportsklubber , aften undervisning steder . Alle ville sælge til Nokia og Seimens ingen kontakter lokale glarmester :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)