Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FRUGTBUTIK.DK - HVAD SYNS I?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med prisen :)

Det er nok psykologisk.

f.eks.

en kasse til 4-6 personer

frugtbutik.dk kr. 169

aarstiderne.com kr. 135

frugt.dk kr. 129

At der så kommer leveringsgebyr ovenpå aarstiderne og frugt.dk er en anden sag, men når man som første gangs indtryk kommer ind på jeres hjemmeside og ser prisen, kan det se dyrt ud.

Kommer snart...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:25

Lunabt:
jeg forstod ikke helt det der blev skrevet med at priserne ser dyre uid fordi de er inkl levereing? det burde være omvendt .?

Det er ligesom at 9.95 "ser" billigere ud end 10.00.... Overvej at lægge leveringsprisen på senere eller gør et større nummer ud af at gøre forbrugeren opmærksom på den er med i udsalgsprisen.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33

Fint design og farve valg på hjemmesiden. Jeg syntes dog der er for meget tekst. Jeg gider personligt ikke læse for meget i dybden. 

Hvis jeg havde behov for en frugtordning skulle det kunne ordnes med et par klik. Få sat noget skema agtigt op hvor man kan sammenligne pakkerne og priserne. Og billeder af kurven vil bestemt heller ikke skade.

Hvis i har for lav dæknings grad på jeres frugt kurve - bør i så ikke få lavet en ny pris kalkulering - for at finde den helt rigtige pris. Folk er ofte villige til at betale mere for en ydelse som jeres - hvis kvaliteten er i orden. Og jeres kunder vil nok også forstå at i kan blive nød til at sætte prisen en smule i vejret - for at opretholde den bedste kvalitet.

Jeg har engang arbejdet et sted - hvor vi havde sådan en ordning - men hvor meget af frugten var for dårlig. 

Pøj pøj :)

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 469
Skrevet kl. 22:57

Kan ingen steder på siden se noget om buketter? Eller er det bare mig der ik kan finde det

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58

Hej

Et rigtigt fint initiativ med frugtbutik.dk.

Der blev i starten spurgt om fødevarestyrelsen m.v., hvilket jeg kan sige, er helt sikkert, at I skal registreres i Næringsbasen og kunne dokumentere relevant uddannelse m.v.

I kan læse mere på www.virk.dk, hvor I også kan tilmelde jer.

Se iøvrigt dette http://www.eogs.dk/graphics/publikationer/Butik%20og%20restauration/N%E6ringsbasenBrochure/E&S_brochure_2009_DK.pdf

Hilsen

Tonny

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 23:11

Tjekkede lige siden hurtigt... rent grafisk primært.

Farverne på siden er gode og passer godt til frugt og grønt selvfølgelig.

Logoet i toppen af siden er meget utydeligt, svært at læse og ikke stort nok. Husk branding også er vigtigt. Teksten nederst på forsiden er meget rodet sat op, det er svært at læse det første da det står med store bogstaver. Billedet er fint, men der er masser af fyldplads til højre stadigvæk, her kunne man sagtens placeret et par gode tilbud, samt produktbilleder der var mere relevante.

Teksten på undersiderne skal også deles mere op i afsnit så det bliver nemmere at læse. Siden kunne med success laves om til en regulær webshop med indkøbskurv og online betaling, dette vil også give bedre søgemaskiner placeringer på alle produkterne, og gøre det hele mere overskueligt.

Håber det kan bruges til noget :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31

Hej

Nu kan jeg godt lide et enkelt design, og synes i klarer det fint, sådan at man ikke skal lede rundt for at finde noget.

Og ret lige linket i bunden.....den HYML kode der står der.

Men en ting der undrer mig lidt er hvem er I???? hvor bor I???? der er absolut intet, der er et kontakt skema, og det er alt......Har i CV??? I henvender jer til firmaer så I må være moms registreret eller???

Kan jeg ikke se en adresse eller nogle navne, så går jeg ikke vidre til bestillingen. Kan ske at jeg er gammeldags. Men jeg vil gerne vide hvor jeg skal stille op, når noget går galt.....normalt ringer jeg godt nok kun. Men alligevel. Jeg vil gerne se hvor i verden det er. Og at det ikke bare er endnu et skin firma, der vil have penge.

Det med priser, så er jeg nok enig med alle andre, de skal udpensles så ingen er i tvivl. Tænk folk tænker ikke, de kikker kun. OG de har kikket på dine konkurranter.....og de har set noget andet.Embarrassed

/Kenneth

Tilmeldt 19. Mar 07
Skrevet kl. 23:36

Ja og jeg har også et spørgsmål. Hvem distribuerer det? Er det jer selv, eller fragtmænd? Der står hele sjælland, har i bare en bil til at køre rundt eller bruger i forskellige fragtmænd, så frugtkasserne står i biler sammen med andre ting, der måske kan afgive dårlige lugte osv? Lidt info om leveringen kunne der godt være også :)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:37

Fedt site, og dine priser er meget gode... Kan du levere til kbh? så er jeg nemlig din nye kunde. Og er det alt der er øko?? 

DBH

Jakub Slusarek

Tilmeldt 19. Mar 07
Skrevet kl. 23:39

Og lige en ting til. Jeg undrer mig over så mange her i tråden spørger om det hele er økologisk? Under priser og levering står der jo en række typer af kurve, der er 2 der står økologisk, og resten står det ikke ved. Mon ikke det så kun er de 2 der er økologiske :) Det giver vel lidt sig selv. :)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)