Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FRUGTBUTIK.DK - HVAD SYNS I?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, min veninde og jeg har startet frugtbutik.dk op og indtil nu går alt over al forventning.

kunderne er positve og vi får opbakning alle steder fra.

jeg er dog lidt i tvivl om vores priser, det er ikke forfærdeligt gode penge der er i den slags forretning, og jeg frygter priserne er sat for højt.

er der nogle der er flinke og se på dem og komme med lidt feedback. dog skal der tages højde for at transporten er lang da vi leverer på sydsjælland, og konkurrenterne står ikke i kø hernede.

frugtbutik.dk

på forhånd tak

 

vi sælger også buketter, hvad mener i om denne ide?

 

er der nogle herinde der har forstand på det juridiske? vi har oprettet cpr nummer, og nogle andre ting, men er det nogle andre ting som vi skal ordne?

lov fra fødebarestyrelsen mm?

 

derudover sælger vi frugt i parker og på strande hele sommeren, er det nogle tilladelser vi skal have for dette?

 

det har været et langt projekt med mange småting, såsom tlf nr, mail , website osv der har været besværlige, men vi vil sætte pris på jeres råd og ideer

Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

og lige en ting mere- hvad med navnet, hvad syntes i om det?

hvor tror i det er bedst og billgts at reklamere? og hvad syntes i eller om hjemmesiden , har i nogle råd?

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Om priserne er gode eller ej afhænger jo af produktet....og jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg egentligt får for pengene. Jeg kan forstå der kan være gode logistiske grunde til ikke at udspecificere frugterne i de enkelte kurve.

Men en eller anden form for info ville være rart.... Er det økologi? Er det danske produkter? Kan man undgå visse frugter (hvis man nu f.eks. ikke kan lide bananer)? Følger i årstiderne i forhold til indholdet?

 

Og så mangler jeg en masse billeder af frugt.... Frugt er nok moder naturs (og avlernes) største sejr i forhold til marketing. Jeg mener, se på et stykke frugt - hele formålet med produktudformningen er at få dyr (mennesker er også dyr) til at æde det :) Så jeg forstår ikke hvorfor der ikke er nogle gode frugtbilleder....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kigget lidt på priserne.

Jeg kan ikke helt se om det er økologisk??

- Hvis ikke, så passer priserne meget godt.

- Hvis det er økologi, så er det meget billigt

Jeg tror bare at folk der gerne vil have leveret frisk frugt gerne vil betale, bare kvaliteten er i top

Dbh. 

Jesper

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Som det er blevet nævnt tidligere i tråden, så mangler der nogle traditionelle billeder af hvad du sælger - nemlig billeder af frugt. Derudover virker selve webdesignet en anelse gammelt og kedeligt, hvorimod du formentlig vil opnå en bedre konvertering på et mere moderne og nutidigt design. 

Et lille forslag. Under "priser og levering" kunne en anden mere overskuelig opstilling måske være at foretrække. I stedet for at placere de forskellige valgmuligheder på nye linjer, kunne man måske opstille dem i eksempelvis tre kolonner, med tilhørende billeder.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Sammenlignet med aarstiderne.com og frugt.dk ser det ud til at jeres priser er dyrere.

Men faktisk er de næsten ens, men fordi i fra starten inkl. leveringsgebyren i jeres pris, ser det dyrt ud.

Istedet for at medregne leveringen inkl. prisen, burde i sætte en pris, hvor leveringen er seperat.

Selve hjemmesiden ser fint nok ud, men jeg savner lidt baggrundshistorie om frugten. Det ville være rart at læse f.eks. hvor æblerne stammer fra, hvad der gør dem specielle, er de økologiske osv.

Held og lykke med forretningen.

Bedste hilsner,

Kommer snart...

Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

det er mega god feedback fra alle- mange tak.

ang billeder så har vi været i tvivl om man må tage dem fra google billed søgning ?

ang indhold i kurvene, så er teksten allerede skrevet den er bare ikke kommet på endnu desværre.

jeg forstod ikke helt det der blev skrevet med at priserne ser dyre uid fordi de er inkl levereing? det burde være omvendt .?

 ja der er både basis, luksus og øko kurve, og priserne er også derefter.

men jeg er glad for at høre at i ikke mener de er i overkanten.

jeg har lige set at al indhold i kurve faktisk er lagt ind på siden idag, under FRUGTORDNING.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk ved godt der er leverings omkostninger på varer, derfor vil de gerne se hvad frugten koster og hvad leveringen koster, ligeså meget for at kunne sammenligne priser med andre!

Man kan købe mange billeder billigt rundt omkring, de billeder fra google tror jeg der er nogen der er ked af i tager.Stick out tongue

dbh. 

Jesper

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lunabt:
ang billeder så har vi været i tvivl om man må tage dem fra google billed søgning ?

 

Det kan jeg næsten med sikkerhed sige I ikke må. Der findes naturligvis royalty free billeder.... Men de dukker altså sjældent op i søgningerne og man skal som regel oprettes, før man må bruge dem.

Så medmindre billeder klart er markeret som gratis (og i øvrigt må bruges i kommerciel henseende) så kan man ikke bare nuppe dem fra Google :)

Derudover er det en utroligt dårligt idé at bruge stock photos.... Det mest oplagte problem er at i risikere billederne dukker op på 7 mio. andre sider - hvilket ikke er så smart, da pointen vel er at skille sig ud?

Det andet problem er at stock photos (både betalte og gratis) ofte er lavet bevidst så de rammer bredest muligt... Og igen er vi ved problemet med at skille sig ud.... Hele indtrykket bliver hurtigt utroligt fladt, hvis I bruger billeder, der lige så godt kunne have været brugt på alle mulige andre sider....

 

Så bid i det sure æble (hø hø) og få taget nogle gode produktbilleder specifikt til jeres butik og koncept - det koster nogle knaster, men i det lange løb vil det være den langt bedste forretning.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)