Well... Kvinden var der for at hjælpe jer.... Synes det er lidt overdrevet, at hænge hende ud på et offentligt forum. Hvis hun ikke har noget at gøre med jeres firma og hun i øvrigt ikke ved noget om marketing.... Så er der da ikke grund til at tage det så tungt.... Glæd dig hellere over hun gider hjælpe jer på trods af hun bliver hængt ud på nettet ;) Hvis jeg var hende og der ikke var børn indblandet i det....ja så havde jeg sgu bedt jer om at rende mig et vist sted, næste gang du pev over ryggen, hvis jeg fandt ud af du sad og bitchede over mig på et offentligt forum. Sorry.... Men iværksætteri er altså hårdt....så jeg har nul tolerance over for folk, der ryger helt op i det røde felt og skriger "jante, jante, jante!" hver gang de møder den mindste modstand :) |
Fama:Morten Nielsen - Kidznet.dk:Vi plejer at ha' firmamøde hver fredag aften, men i da jeg alligevel var hjemme i fredags, kunne vi ligeså godt tage det der - og det fortryder jeg så lidt bagefter..
Well... Kvinden var der for at hjælpe jer.... Synes det er lidt overdrevet, at hænge hende ud på et offentligt forum.
Hvis hun ikke har noget at gøre med jeres firma og hun i øvrigt ikke ved noget om marketing.... Så er der da ikke grund til at tage det så tungt.... Glæd dig hellere over hun gider hjælpe jer på trods af hun bliver hængt ud på nettet ;)
Hvis jeg var hende og der ikke var børn indblandet i det....ja så havde jeg sgu bedt jer om at rende mig et vist sted, næste gang du pev over ryggen, hvis jeg fandt ud af du sad og bitchede over mig på et offentligt forum.
Sorry.... Men iværksætteri er altså hårdt....så jeg har nul tolerance over for folk, der ryger helt op i det røde felt og skriger "jante, jante, jante!" hver gang de møder den mindste modstand :)
Det er også fint at hun har været og hjulpet os, og det er jeg meget taknemmelig for. Men at hænge hende ud ved navn har jeg ikke gjort, og siden jeg skulle af med noget luft, blev jeg jo nødt til at fortælle hele historien.
Problemet ved det hele er, at jeg ikke har valgt at hun skulle overvære dette møde. Hun var der bare. Hun kunne så vælge at holde sine tanker inde i sit hoved, eller fortælle dem til nogle af hendes bekendte. Man står bare ikke og siger sådan noget direkte op i hovedet på "forretningsfolk" som prøver at være nytænkende indenfor sin branche. Det er dét som pisser mig af. Mit hus er stort nok, og hvis hun ikke kan tåle at høre sådan noget, behøver hun jo ikke at placere sig i vores kontor når vi holder møde.. ![]()
Bliv gratis medlem