Tonny, du er da en gammel mand - burde du ikke sove nu? Nej, man kan desværre ikke forvente særligt meget her i livet. Det eneste vi med sikkerhed kan forvente, er at vi en dag rejser herfra og ikke kommer tilbage Men så er jeg da heldigvis ikke den eneste som oplever sådan nogle ting. Det er så både godt og skidt |
Fama:Morten Nielsen - Kidznet.dk:Jamen du ser da også det positive i det. Den vinkel havde jeg ikke set situationen fra
Jeg prøver... Hvis folk ikke kan se muligheder i det jeg skriver kan det jo være dem der har et problem
Morten Nielsen - Kidznet.dk:Og blot til info, så er det ikke mig som har givet dig én stjerne i et af dine forgående indlæg...
Ha ha.... Det går nok.... Jeg går ikke så meget op i kors, bånd og stjerner.... Hvis man ikke allerede kender visen, kan jeg varmt anbefale Reenbergs udgave af "Admiralens Vise" - den opsummerer ret godt mit syn på sagen
P.S. Jeg kunne desværre ikke finde Reenbergs udførelse tilgængeligt på nettet gratis - den kan dog nemt findes som betalingsdownload, og de 7-10 kroner er godt givet ud :)
De nærige kan læse teksten gratis her: http://www.danskesange.dk/showsong.asp?pageno=1&searchlevel=low&kategori=1&order=0&sstring=&ss1=&ss2=&ss3=&z=1&mykey=277
I landsmænd her, som gerne vil nå op
til vor samfundsstiges allerhøjeste top,
flyd med, men hold jer i enhver forstand
til stadighed og altid fra det dybe vand.
Til stadighed og altid fra det dybe vand.
Stå aldrig til søs! Lad de andre stå!
I får stribevis af kors og bånd og stjerne på!
Stå aldrig til søs!. Lad de andre stå!
I får stribevis af kors og bånd og stjerne på!
Som jeg læser teksten, så betyder det at jeg skal flyde med strømmen? Eller er det bare mig som er nattedum? ![]()
Bliv gratis medlem