Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overture online-markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino-brugere

Jeg har i lang tid benyttet mig af Google AdWords, og mener det er et fremragende produkt, og er vild med fremgangsmåden.
Jeg tror ikke at jeg kunne finde på at købe annoncer i telefonbøger, aviser eller lign., efter mine oplevelser med AdWords.

Så kom jeg til at tænke på, om der er nogle af Jer, som også bruger Overture?

• Kan det betale sig?
  • Er det lige så godt som AdWords?
  • Er der så mange brugere på Yahoo, MSN & Altavista, så det er værd at betale for annoncer via Overture også?

På forånd tak...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:02

På samme måde som med AdWords betaler du ikke for annoncerne eller annoncevisninger, men kun for de kliks de genererer. Så hvis der ikke kommer så mange besøg betaler du ikke så meget.

Overture - eller Yahoo Search Marketing, har en væsentlig lavere dækningsgrad overfor danske brugere end AdWords - 10-20 gange mindre, så med små keyword-områder er det næsten ikke besværet værd at sætte kampagner op på Overture. Men, det er i sidste ende et spørgsmål om hvad din egen tid er værd.

Det skal også nævnes at Overture fungerer helt anderledes end AdWords, så der er en hel masse nyt at lære inden man bliver god til det.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:13
For at sige det mildt, er det et kæmpe arbejde at sætte sig ind i og hvis det kun er for Danmark, ville jeg helt ærligt ikke gide.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)