Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær ærlig, men gør det så folk ikke bliver fornærmet

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle siger man skal være ærlig, men er man ærlig for man at vide man skal tænke over hvad man siger.. Det hænger da ikke sammen så er man ikke længere ærlig..

................................................................................................................

Jeg får tit hug herinde for at sige min mening og være for ærlig, men hvem svigter jeg mest ved at sætte en facade op og ikke være mig, men være den du kan li ?

Vil du heller købe en vare af en facade du elsker eller af personen bag ?

Jeg synes det er sjovt man siger man skal være sig selv og være ærlig, men er man det for man at vide man skal tænke sig om så det ikke rammer virksomheden.

Min virksomhed vil jo altid afspejle sig i mig.

Håber vi kan få lidt gang i debatten om at være ærlig og være sig selv vs. være en facade udad til og være en helt anden i virkeligheden

Mikkel

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

At man er ærlig betyder jo ikke at man absolut skal sige ens fulde mening hver gang. :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:29

Jeg tror bare at dine udtaelser, godt kan virke en anelse foruroligende :D.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:30

HVis man altid er ærlig og siger sine meninger ender det med man ikke har flere venner.!

Vi (jeg gør personligt) tænke lidt over om min ærlighed kan gør andre sur eller ked af eller kan skad emin virksomhed. Som en filosof sagde engang Hvis alle var ærelig og sagde hvad de havde på hjertet, så var der kun skænderier tilbage!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:31
Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Mikkel, bare et lille råd!

Det er Godt at være kendt....Positiv kendt!

Men du siger ind imellem ting(bare for sætte gang i debatten eller for at gøre opmærksom på dig selv) som skaber et negativ image af dig. Du skræmmer folk mere væk end tiltrækkende den.::)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:36

Her synes jeg så det er foruroligende at man heller vil have jeg er en anden end jeg måske er :-)

Så laver man handler med folk der tror de kender en, men de handler bare med en facade..

Jeg kan da godt se jeg laver nogen indlæg der kan virke lidt provokerende, men er jeg sur er jeg sur.. 

Og jeg er meget meget hidsig når jeg bliver pisset på, og så tænker jeg ikke konsekvenser, men skal bare have gjordt noget ved dem der svigter

Jeg kunne også bare sætte facade op og leve som alle andre

mikkel

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:38

Set udfra en psykologisk vinkel , handler det om at kunne rumme andre. Måske det kan være svært hvis man ikke har lært det tidligere i sit liv, eller hvis man har for meget om ørene.

Mikkel hvis du vidste hvad jeg har mistet af indtjening på samarbejdspartnere der har brændt mig af, og hvad andre forretningsdrivende også må igennem, ville du nok se at dine små problemer ikke er værd at nævne. Men jeg tager det ikke så tungt, fordi jeg ved at de også er mennesker, selv topchefer i store virksomheder. Og jeg kunne aldrig finde på at hænge dem ud. Jeg bliver ked af det, men det bliver jeg privat.

Jeg blev sur på et tidspunkt herinde på Amino, da der var nogen der misbrugte min mail og prøvede at skade min hjemmeside og mine placereringer i Google. Jeg VIDSTE det var en herinde fra, og derfor blev jeg sur herinde, og truede med et par flade. Og sådan har jeg det stadig, bryder du ind i mit hjem og laver ballade, bliver der ballade.

Men de der småproblemer du roder med, er ikke værd at nævne, og slet ikke herinde.

Mit gæt er at at du arbejder for meget, og har for lidt sjov. Ligesom i Ondskabens Hotel :-)

Hav det rart Mikkel :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:40

helpme:

Kære Mikkel, bare et lille råd!

Det er Godt at være kendt....Positiv kendt!

Men du siger ind imellem ting(bare for sætte gang i debatten eller for at gøre opmærksom på dig selv) som skaber et negativ image af dig. Du skræmmer folk mere væk end tiltrækkende den.::)

Jeg tror du tager fejl. Jo der er da nogen der hader mig herinde :-)

Men jeg laver faktisk mange aftaler med folk herinde og laver lidt små handler og aftaler.

Jeg taber måske noget, men jeg får absolut også noget retur gennem amino

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:41

Mikkel:
Alle siger man skal være ærlig, men er man ærlig for man at vide man skal tænke over hvad man siger..

Hej Mikkel.

Man kan sagtens være ærlig, uden at være dum (groft sagt), Bare fordi du er ærlig, behøver du ikke vælte det hele ud. Det er helt i orden en gang imellem lige at stoppe op inden man trykker på sendknappen, og tænke: hvad opnår jeg egentlig ved at poste dette her?

Hvis man med det samme ved at man ikke opnår noget godt, så tryk på "back" i stedet for "send". Så er du stadig ærlig, men sparer andre for hele sandheden. Vi behøver jo ikke vide alt om dig :o)

Jeg har set et par indlæg hvor du åbner lidt for meget, og folk har påpeget at det er oplysninger du med fordel kunne holde for dig selv. Jeg kan ikke huske hvilke, så de har ikke gjort noget stort indtryk på mig :o) Det eneste jeg kan huske indholdet af, er der hvor du udleverer en medarbejder i et offentligt og rigtig godt søgemaskineoptimeret forum. Det har du forhåbentlig selv indset, at det var en fejl. Du kunne sagtens have holdt mund eller omformuleret det, og stadig været ærlig.

Men som sagt, mener jeg ikke du går på kompromis med din ærlighed, selvom du ikke fortæller os alt. Det er i bund og grund en balancegang, som kan være svær at styre. Og i et forum med så mange forskellige brugere, vil der altid være nogen der synes du går for langt, eller er for meget. Du vil på ingen måde kunne tilfredsstille alle, og hvis du forsøger på det, ryger din troværdighed alligevel.

Så jeg synes du skal blive ved med at være dig selv, men en gang imellem lige trække vejret inden du sender dine indlæg. Du slipper nok ikke for de negative tilbagemeldinger, men det kan være du minimerer dem, så du til sidst er nede på dem der bare ikke har andet at lave end at kritisere. Og helt ærligt:: deres mening betyder nok ikke alverden.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)