Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Auktion webshop - mycoolgadget.dk

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har besluttet at sælge min danske webshop "mycoolgadget.dk" , den vil blive solgt via auktion.

Auktionen vil køre i 4 dage (13/5-10  - 16/5-10 kl. 21 ) og sælges til højestbydende. Sidste gang den var til salg nåede højeste bud op på 6.000, men jeg besluttede ikke at sælge da jeg syntes det var for billigt.

Denne gang ryger webshoppen til højestbydende dette er sikkert , da jeg ikke har tid til alle mine mange projekter og må rydde lidt op i det hele :-)

Bud kan tages i tråden eller på pm eller på mail@mycoolgadget.co.uk, uanset hvordan vil det sidste højeste bud blive opdateret i tråden.

min startpris er 4.000kr

Salget omfatter domænenavn , logo (dk version),  unik designet og kodet fra bunden webshop og min hjælp til de enkelte backend menu muligheder og forklaring i opstartfasen. Desuden sørger jeg for at rette evt fejl indtil den er kørt ind som den burde hvis evt. fejl opstår i overdragelsesfasen.

Siden vil være 100% oversat til dansk når overleveringen finder sted.

Der kan ses en UK version af sitet som det ser ud når det er oppe at køre her: mycoolgadget.co.uk

Webshoppen indeholder en frontend og backend løsning med følgende muligheder:

frontend:

-menu med nem navigation og unik SEO titler for hver menu
-blog med kommentar mulighed
-nem produktoprettlese
-nem indsætning af youtube video under produkt og på forsiden
-popup billeder "on mouse over" i top ti og latest products
-meningsmåling funktion
-indbygget mulighed for advertising banners
-top ti mest solgte
-SEO venlige titler
-sidste nye produkter
-konkurrence sektion
-nyhedsbrev tilmelding
-feedback på produkter/review
-"cloud" populære tags
-nem søge funktion
-gavekort menu
-nem indsætning af youtube video under produkt oprettelse
-upload af videoer for de besøgende
-nem kundeoprettelse og login
-indbygget paypal betalingsmulighed eller kreditkort ved checkout (din egen udbyder)

backend:
-full backend med nem og overskuelig menu
-oprette blog artikler
-produkt oprettelse
-oprette meningsmåling
-oprette fast forsendelse ved totalvægt af ordre
-SEO Titler og meta description 
-nyheds sektion
-nyhedsbrev funktion
-oprette konkurrencer
-styre aktive videoer uploadet af besøgende
-oprette banner reklamer i nederste højre side
-kvittering online ved betaling

tror jeg fik det hele med, men ellers må i spørge løs og opdatere hvis der er noget jeg har glemt :-)

admin del kan ses her:

http://www.mycoolgadget.dk/admin

username: admin

password: password

PS - Der er ikke solgt nogen kopier til andre og der er ikke nogen aktive webshops i Danmark med dette design eller platform. Dog har jeg selv en kopi der ligger på nitro-biler.dk som jeg vil bruge. 

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 21:36

Hej Thomas,

Hvilken betalingsgateway er siden sat op til når det gælder Dankort?

Med venlig hilsen 

Michael Boenstedt

Yah! Gratis auktioner på nettet

www.yah.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:45

hej, denne version er med securetrading sammen med paypal som anden mulighed ved checkout. 

vh Thomas

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Clausen:

Hej, har besluttet at sælge min danske webshop "mycoolgadget.dk" , den vil blive solgt via auktion.

Auktionen vil køre i 4 dage (13/5-10  - 16/5-10 kl. 21 ) og sælges til højestbydende. Sidste gang den var til salg nåede højeste bud op på 6.000, men jeg besluttede ikke at sælge da jeg syntes det var for billigt.

Denne gang ryger webshoppen til højestbydende dette er sikkert , da jeg ikke har tid til alle mine mange projekter og må rydde lidt op i det hele :-)

Så har du da godt nok været tarvelig over for køber. Der er da ikke nogle der gider og byde hvis du så alligevel ikke gider at sælge ved deadline.

Thomas Clausen:

Denne gang ryger webshoppen til højestbydende dette er sikkert

min pris er 4.000kr

Giver ikke mening?

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bastian:

Thomas Clausen:

Så har du da godt nok været tarvelig over for køber. Der er da ikke nogle der gider og byde hvis du så alligevel ikke gider at sælge ved deadline.

Thomas Clausen:

Denne gang ryger webshoppen til højestbydende dette er sikkert

min pris er 4.000kr

Giver ikke mening?

Med venlig hilsen

Bastian

nu kender du jo ikke hvad der er foregået så du udtaler dig på meget vagt grundlag!!

men det er typisk her på amino, for god ordens skyld skal jeg sige at der var et forbehold i mindsteprisen som var på 15.000kr og her er det fulde link til sidste gang den var på auktion bare lige for at fritidspoliti betjentene ikke ødelægger tråden med konspirationsteorier :-)

http://www.amino.dk/forums/t/85002.aspx

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:18

@Thomas Clausen

Hvis højesbydende så er 3900 kr., er det så stadig sikkert at webshoppen ryger? Smile

 iPhone 6

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:22

heinel:

@Thomas Clausen

Hvis højesbydende så er 3900 kr., er det så stadig sikkert at webshoppen ryger? Smile

du kan jo lægge et bud og se, det er jo normalt at man kigger på alle bud der er kommet ind og ud fra det tager den endelige beslutning når auktioner er slut  :-)

hvis du byder 3900 er det under mindsteprisen men du kan jo altid prøve hvis du er seriøs :-)

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 22:38

Hej

Sidst sitet var til salg "vandt" jeg auktionen med et bud på kr. 6.000, men da buddet jo lå langt under minimumsprisen på 15.000 valgte Thomas at annullere auktionen, hvilket jeg har / og havde fuld forståelse for Smile

Minimumsprisen er nu 4.000, hvilket betyder at det højeste bud over 4.000 vinder auktionen og købet. Hvis der kun er bud under 4.000 kan Thomas igen vælge ikke at sælge.

Det er som jeg forstår det - og jeg har altid ret Cool

Jeg syntes stadig at det er et lækkert design, og vil da byde 4.100 bare for at starte et sted.

Mange hilsner

Reno R. Jensen

RiderShop

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:44

I ren irritation over at du aldrig besvarede mailen som jeg brugte tid på at skrive til dig (da du søgte samarbejdspartnere) byder jeg hermed 4000 kr. 

Nej det er nu gas, kan godt lide designet m.m., så 4 slag budt. Men besvar lige mails en anden gang, det giver et bedre indtryk efterfølgende Yes

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:44

4200 kr. så da

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)