hej boysen, var sikker på at alle havde fået svar, der er ikke noget værre når man ikke hører noget tilbage, sorry :-( vh Thomas :-)
|
Bare i orden Thomas, det er skam også sket for mig.
hej boysen, var sikker på at alle havde fået svar, der er ikke noget værre når man ikke hører noget tilbage, sorry :-( vh Thomas :-)
|
Watches inspired by fighter jets
Bare i orden Thomas, det er skam også sket for mig. |
god amino ånd :-) |
4200 er noteret vh T |
Er det en Magento ting der er opbygget fra bunden? Hvad krav stilles der til hostingdelen når filerne man får skal lægges op? |
Køb ren argan olie her
hej, nej det er ikke magento, scripts kodet fra bunden til mine krav specifikationer. hvis ikke du vil bruge mycoolgadget.dk og ønsker at flytte til anden host skal det være en linux server vh T |
Hej Thomas - fin shop. Vælger man selv en host, eller er den hostet samme sted, som dit UK website? Hvordan hvis man skal have programmeringshjælp - kan din programmør hjælpe, eller er det nogenlunde til at gå til for enhver programmør ? Mvh Pernille |
hej Pernille, shoppen er hostet hos one.com, den engelske version er hostet hos uk2.net. Du får kontakt detaljerne til min programmør som har skrevet koden, desuden er jeg villig til at ændre menuer og tekster på sitet så det passer til jeres koncept og hjælpe jer så meget som muligt i overtagelses fasen og hvis der skulle opstå nogle bugs indtil den kører som den skal. Enhver programmør kan ændre koden i den, sætte ny betalingsgateway op til en dansk udbyder og hvad der ellers måtte være, man kan også bygge flere ting på hvis man vil det, det kræver selvfølgelig en programmør. du kan kigge lidt i backend og se hvilke muligheder der er , du vil se der er backup løsning for de dynamiske sider samt mulighed for at redigere direkte i php filerne og gemme ændringerne uden at have forladt shoppens backend. vh Thomas
|
Glemte at sige der er indbygget en blog på sitet, det er den første menu der er lavet om til en blog for af få mulighed for at skrive en masse interssante artikler om det man sælger, samt for at opnå bedre placeringer i google ved at have mere relevant tekst på sin side der kan indekseres. den kan ses på den engelske site under gift ideas helt til venstre: http://www.mycoolgadget.co.uk/gift-ideas.html vh T
|
højeste bud indtil videre kun 4200kr for super lækker designet webshop!! |