Lad os da endelig hører nærmere. |
Er ikke sikker på hvad der er det dummeste produkt, men det er jo generelt bare lækkert at blive ringet op af diverse sælgere og simpelhen tage så meget pis på dem, så vel muligt.
Jeg elsker især avis abonnoment sælgere, der skal faktisk ikke meget til de aldrig ringer til dig igen.
1.st. gang fortalte jeg dem jeg var blind (Jeg er ikke blind), men var stadig meget interesseret i et abo.
Jeg havde dog ønske om at de kunne levere den i blindeskrift?, da de ikke kunne det.
Så var spørgsmålet kunne de sende en medarbejder ud og læse den op for mig, hver morgen?
Ringe til mig hver dag og forklare dagens nyheder?
Det er utroligt hvor lidt man skal gøre før sælgeren flygter![]()
2.nd. gang, et opkald et par måneder senere, opførte jeg mig som verdens mest paranoide person.
Efter 5 min. med en meget tålmodig kvindelig sælger, forklarede jeg hende at min kat var en af de onde og det var på tide at den skulle bøde for sit forræderi og lagde røret på, man kunne høre hende inden røret blev lagt på at hun råbte "Neeejjjj!!!!........."
(Ingen dyr blev skadet under eller efter den samtale
)
Så der er ikke noget bedre end at en sælger ringer, næste gang en sælger ringer, så find på en eller anden røver historie og se hvad der sker.
Bliv gratis medlem