Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BOGFØRINGSASSISTANCE

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 5 firmaer i Midtjylland, der her på AMINO har søgt hjælp til bøgføring.

Vi takker for de svar vi har fået.

Det korrekte svar fik i vores Væksthus: "Ansæt en bogholder istedet for det er billigere. En bruger er blevet faktureret kr. 63.000,00 for klargøring til årsregnskab".

Det er jo helt hen i hampen.

Vi har derfor ansat en bogholder, da vi jo er 5 firmaer, vil det blive til en årsløn og mere.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:33

Få 3 uforpligtende og sammenlignelige tilbud fra bogholdere og revisorer helt gratis med Ageras lige her

Tilmeldt 12. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:31

Det lyder som en god idé at slå sig sammen om en bogholder.

Men hvordan kan det blive så dyrt at skulle betale så mange penge for klargøring af regnskab?

Dog behøver det ikke at være så dyrt at få lavet årsregnskab eller regnskab/bogføring. Folk står i kø for at lave regnskab for til en fornuftig pris.

/Panduro

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 21:18

Hej Puf.

jeg er ikke sikker på at i har fået det rette svar i væksthuset. Væksthuset bliver målt på hvor mange nye job de etablerer. Jeg er ret sikker på at mit firma kunne have gjort det langt billigere end det i skal give i løn til en ansat. Alt efter hvor store jeres firmaer er?

jeg vil gerne give Jer et tilbud såfremt i er interesseret. Vi har afdeling både i Lystrup ved århus og i Ikast. Det kan vel næppe blive mere centralt i forhold til Midtjylland. vi ville aldrig kunne tage Kr. 63.000 for klargøring af et regnskab, det må nødvendigvis koste meget, meget mindre!!!

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 21:56

jeg må også give nr1 helt ret.

Du kan lige få en pris her. (jeg tror ikke det er mulig at få en bogholder til den pris)

Lad os sige at i giver jeres bogholder 18000kr. pr måned i løn, hos os ville det svare til at i til sammen har 1800 bilag pr måned og det er vores normale pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

Hej

Jeg er helt enig i de øvrige indlæg.

Selv med vore revisorpriser kan vi ikke en gang, selv med den store regnemaskine, komme op på dette beløb.

Der er da en af jer, som har meget svært ved at sidde ned, da den man bruger, er blevet taget Tongue Tied

Jeg håber da, at I finder en optimal løsning, og en fastansat bogholder tror jeg desværre ikke er løsningen.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25

Hej!

Har jeg forstået ret? - har væksthuset anbefalet ansættelse af en bogholder?

For mig at se, er det ikke den optimale løsning. Nu kender jeg naturligvis ikke jeres virksomheder, men jeg ville i min virksomhed (som sælger den slags ydelser) være rigtig godt tilfreds, hvis jeg kunne få 5 kunder, som hver i sær ville være indstillet på at betale omkring kr. 50.000 om året for bogføring og klargøring til revisor.

Jeg tror, at I skal overveje situationen igen - måske spørge lidt ind til væksthusets bevæggrund for deres anbefaling.

Med venlig hilsen

Lars Aalbæk-Nielsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:30

Hejsa.

Har jeg overset noget? Jeg mener ikke jeg kan se noget som helst info omkring opgavens omfang - alligevel er I alle sammen klar til at slå prisen.

Måske er der en grund til at det kostede 63.000kr ?

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:06

Ja, der må jo være en grund til at ét selskab blev faktureret 63.000...kan vi få lidt mere fra trådstarteren? Hvor stor er den samlede omsætning i de 5 firmaer? For med 5 firmaer kan det nemt blive fuldtids og dermed god mening at dele en ansættelse...

Økonomitjek - få råd til mere idag!
www.myfinance.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06

Hej Jørgen!

Netop derfor vil du også kunne forbehold - netop for opgavens omfang - i alle indlæg. Men en kunde, der er villig til at betale 50.000 kr for ydelsen er en forholdsvis stor kunde - og sådan én (og her 5) vil jeg meget gerne i kontakt med :-)

Mvh

Lars

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)