Jep, Lone du er totalt naiv..... nøjagtig ligeså naiv som jeg var for et år siden, da jeg lavede en tråd omkring kvalitets-produktbilleder til 20 kr. stykket, suk...suk...suk.... Når jeg henviser til Esprit tænker jeg udelukkende på den tekniske kvalitet af billederne - dvs. lys, skygger, farver, skarphed osv. Alle ting er i top. At de samtidig bruger dygtige modeller højner selvfølgelig kvaliteten endnu mere, men mindre kan altså også gøre det, sålænge billederne har et professionelt udseende. Et godt tøj-foto er for mig et foto, hvor man efter at have kigget 1 sekund nærmest kan føle hvad for noget stof tøjet er lavet af. Den slags opnår man ikke bare sådan lige..... Hvis du bare kaster dig ud i det og måske endda bruger de nemme og billige løsninger, (f.eks. CubeLight "foto-telte"), så får du samme kvalitet som www.thedresser.dk fra den tråd, jeg henviste til i mit tidligere indlæg. Det er OK billeder, men der skal altså mere til at sælge produkter bedst muligt. Jeg havde en lang snak med sidens ejer, Anders, og han har rent faktiskk investeret i studieudstyr og brugt en hulens masse tid. Der er virkelig gået til den med stor omhyggelighed fra hans side.... De 8000 kr. jeg nævner er for en udvidet version af følgende produkt: http://www.obt.dk/?type=produkt&id=397&pgid=. Nej, jeg får ikke provision hos OBT; han har blot ydet en fantastisk service og rådgivning, når jeg har snakket med ham Dette indlæg kunne udvikle sig til en hel roman, men det har jeg ikke tid til nu, og hvem f..... gider at læse det Mvh. Carsten
|
Lone S. Hansen:Jeg har nu kigget på sådan en stor CubeLight-ting, hvor der stilles 2 lamper på hver side. Jeg går ud fra, det er den du hentyder til med de ca. 8.000 kr.
Vil det kunne dække mine behov -
Ja og du kan nemt lave den selv ![]()
Bliv gratis medlem