Ja, man kan sagtens lave tingene selv.....Foto-bord - hvor svært kan det være - over i den lokale tømmer-biks og købe en pleksiglasplade og noget træ..... 2000 kr. fattigere og en hulens masse eksperimenter og timer senere undrer jeg mig lidt over, hvorfor jeg ikke bare lagde de skallede 2500kr og fik et færdigt bord....Lesson learned
.
Tænk sig, hvor mange penge jeg kunne have tjent, hvis jeg havde brugt samme mængde tid på markedsføring og SEO.
Min holdning er efterhånden, at man i virksomheds/forretnings-sammenhæng skal holde sig fra gør-det-selv løsninger, hvis formålet er at spare penge. Man ender let med at bruge en hulens masse tid, få middelmådeige resultater og alligevel ikke rigtig spare noget, der batter

Lone, du vil sagtens kunne opnå billeder i den kvalitet, som du viste, med CubeLite-kit'et, i mit
indlæg. Hvis du vælger at bruge et stort foto-telt (som bla. også forhandles under mærket CubeLite af bla. OBT), så får du let det her mudrede diffuse lys, som giver flade lidt livløse billeder, hvor man ikke rigtig kan fornemme stoffet eller overfladen på produktet. Med din baggrund som illustrator er jeg sikker på, at du lynhurtigt vil kunne lære at "se" lys og skygge på billeder og være i stand til at komme ud over det mudrede look. Det er herdu virkelig vi kunne skille dig ud fra mængden af web-shops. Og ja, almindelig lægmand kan godt se forskellen

Mvh.
Carsten