Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af debat forum

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til starte en debat forum. Jeg ved ikke om det er en god ide at´holde sig til et emne/område eller er det ok have flere emner..hvad synes i ?

Driver andre forum her og hvordan har i fået gang i den og hvor lang tid har det taget jer?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:58

Tjek Thorborg.tv og hans indlæg om hvordan man sparker gang i et debatforum

Jeg har selv disse to fora:

Hvis dit debatforum ikke kommer til at ligge i forbindelse med et allerede besøgt website, så er det rigtigt hårdt arbejde at få gang i et forum. Mit Joomlaforum har faktisk kørt af sig selv fra starten, hvorimod politiskdebatforum nu har eksisteret i 2-3mdr, men der er stadigt ikke ret meget liv derinde.

Det er meget ligesom at få en rigtig stor sten til at rulle..... Det kræver som oftest rigtig rigtig meget arbejde at få den til at bevæge sig, men når den først kommer op i fart, så vil den selv forsætte med stor kraft!

ang. spørgsmålet hvorvidt det er smart at holde sig til et emne, så kommer det lidt an på hvad du betegner som et emne. Fx har jeg jo flere emner inde på politiskdebatforum, men alle disse kan placeres i kategorien "politik".

Men igen, lyt til hr. Thorborg, han har rigtig meget fornuftigt at sige omkring emnet.

held og lykke med det.

Tilmeldt 10. May 10
Skrevet kl. 13:15

flere

Tilmeldt 10. May 10
Skrevet kl. 13:28

Jeg tænkte på om det er okay at f.eks have politik, tøj & sko , træning i et og samme forum ??

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:32

Kan klart anbefale at du finder en niche og satser på den først - herefter udvider du.

Jo smallere jo bedre faktisk. At favne over for mange emner er ingen god ide. Desuden er det næsten alfa omega at du er meget inde i emnet, så du er motoren i starten der skaber content.

Efter snart 2 år er der 150 brugere i gns. på plantedebat.dk - der har været afholdt 3-4 konkurrencer, brugt penge på adwords, brugt penge på meget andet også.

Det er hårdt arbejde med mindre du er heldig og ramme plet første gang midt i en niche.

Tilmeldt 10. May 10
Skrevet kl. 15:35

Yes

Tilmeldt 10. May 10
Skrevet kl. 09:55

Har i nogle forslag til emner(område) til et forum ?

Hvis du skulle lave et debatforum, hvad skulle det så handle om ?

Tilmeldt 10. May 10
Skrevet kl. 12:06

Har nogen gode dårlig erfaring med åben debatforum...altså hvor alle kan deltag uden at have et brugernavn eller password

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:26

læser lige med da jeg overvejer at starte et forum også, nogen der kan anbefale opensource forum software?

vh T

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 10. May 10
Skrevet kl. 14:56

Nogen her som anvender PhpBB forum.

Hvordan kan man indstille så den viser de 10 nyeste oprettet,svaret tråd øverst ..ligesom her i Amino..?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)