Jeg skal til starte en debat forum. Jeg ved ikke om det er en god ide at´holde sig til et emne/område eller er det ok have flere emner..hvad synes i ? Driver andre forum her og hvordan har i fået gang i den og hvor lang tid har det taget jer? |
Tjek Thorborg.tv og hans indlæg om hvordan man sparker gang i et debatforum
Jeg har selv disse to fora:
Hvis dit debatforum ikke kommer til at ligge i forbindelse med et allerede besøgt website, så er det rigtigt hårdt arbejde at få gang i et forum. Mit Joomlaforum har faktisk kørt af sig selv fra starten, hvorimod politiskdebatforum nu har eksisteret i 2-3mdr, men der er stadigt ikke ret meget liv derinde.
Det er meget ligesom at få en rigtig stor sten til at rulle..... Det kræver som oftest rigtig rigtig meget arbejde at få den til at bevæge sig, men når den først kommer op i fart, så vil den selv forsætte med stor kraft!
ang. spørgsmålet hvorvidt det er smart at holde sig til et emne, så kommer det lidt an på hvad du betegner som et emne. Fx har jeg jo flere emner inde på politiskdebatforum, men alle disse kan placeres i kategorien "politik".
Men igen, lyt til hr. Thorborg, han har rigtig meget fornuftigt at sige omkring emnet.
held og lykke med det.