Jeg skal da lige her på Amino bekræfte min mail-bestilling; så jeg bidrager til din lille markedsundersøgelse på produktet her på Amino
ad Batteri..... jo det vil jeg da være interesseret i et ekstra eksemplar af .....under forudsætning af at det er til en fornuftig pris. Skal vel ligge på det som et batteri koster til en mobiltlf. i det prislag; så er er det 200 - 250 eller 300,- ???
Med den lave batteritid må du kunne gøre producenten begribelig, at det ekstra batteri er en næsten nødvendig kompenserende foranstaltning, som han ikke skal tjene en bondegård på. Der kunne jo bare være alm. batteritid ala en 4-6 timer som på lignende devices; men omvendt vi vil jo også godt have den lave vægt på dyret .... var det ikke 350 g jeg læste
Er der noget steds man kan læse om de der ANDROID programmer som kan hentes hjem. Er det Google Appstore ligesom Itunes for IPhonen????
det var et par spørgsmål her sent Kristi Himmelfarts aften
Du kan downloade en masse applikationer. Dog ikke fra den officielle Android App store, da denne pt. kun virker med Android mobiltelefoner. Der findes dog efterhånden rigtig mange uofficielle app stores så du skal vist ikke bekymre dig om udbudet
Hvad med billed af battericoveret på maskinen. Du kan ikke komme til at vende/dreje billederne så man kan se hvor der åbnes ind til batteriet - elller om det er 2 skruer der skal pilles ved for at komme ind til batteriet.
Man kunne også spørge hvor mange gange tusinde genopladninger må man forvente det kan klare før der skal et helt nyt batteri til - og igen prisen på sådan et nyt af slagsen.??
Hvis muligt så ville jeg gerne skille den ad og tage billeder af printkortet, men det kan jeg af gode grunde ikke. Det er nok begrænset hvor meget mere jeg kan fortælle om den før jeg har den i hånden. Er det noget du vil have sikkerhed for, så synes jeg du skal vente med en eventuel bestilling til den er på lager, og du kan komme forbi og se/prøve/føle den. Dog er starttilbuddet jo så overstået......
så så.....ro på nej vi holder da fast i bestillingen
men det gælder jo om at få så meget afklaring på som muligt På videoen ser man en fin produktbrochure Har du den ???? eller kan skaffe den fra producenten nu du er i forbindelse med dem
Der må man da kunne se det her med Li-Battery størrelse og AC/DC adapter Jeg fandt et site vistnok i Australien hvor de 2 emner var specificeret men desværre uden billeder. Der stod også noget med en manual på cd-rom Den cd-rom må du da kunne få oversendt som download
Her er der måske svarene på mange af de spørgsmålene som flyver herinde
Fordi nogle gerne vil tjene penge på at andre ikke sætter sig ind i tingene :) - Der er også en anden bruger her der sælger laserpenne med god fortjeneste fra DX. Du skal dog huske at prisen er + told.