Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du ikke råd til en iPad? Så SE HER

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg skal  da  lige  her på Amino  bekræfte  min  mail-bestilling; så  jeg bidrager  til din lille  markedsundersøgelse  på  produktet her på Amino

ad  Batteri.....  jo  det  vil  jeg da  være  interesseret  i   et ekstra  eksemplar af  .....under forudsætning af  at  det  er  til  en fornuftig pris.  Skal vel ligge  på  det som et  batteri  koster  til  en  mobiltlf.  i  det prislag;  så  er  er  det  200 -  250   eller  300,- ???

Med  den lave  batteritid  må  du  kunne  gøre  producenten  begribelig,  at  det  ekstra batteri  er  en  næsten nødvendig  kompenserende  foranstaltning,  som  han  ikke  skal tjene  en bondegård  på.  Der  kunne  jo  bare  være    alm. batteritid  ala  en  4-6 timer  som  på  lignende  devices;  men omvendt  vi  vil  jo  også  godt  have  den lave  vægt  på  dyret  ....  var  det ikke  350 g  jeg  læste

Er  der  noget steds  man  kan  læse  om  de  der ANDROID programmer  som  kan hentes  hjem.  Er  det  Google Appstore  ligesom   Itunes  for IPhonen????

det  var et  par spørgsmål  her  sent  Kristi Himmelfarts aften

mvh

Otto

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:22

Jeg fandt lige lidt flere billedeR:

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:41

Hej Otto.

Yep har modtaget din bestilling. Mang tak :)

Du kan downloade en masse applikationer. Dog ikke fra den officielle Android App store, da denne pt. kun virker med Android mobiltelefoner. Der findes dog efterhånden rigtig mange uofficielle app stores så du skal vist ikke bekymre dig om udbudet Smile

Vægten er efter sigende 348g.

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 08:25

Hvad med  billed af  battericoveret  på  maskinen.  Du  kan  ikke  komme  til at  vende/dreje  billederne  så  man  kan  se  hvor  der  åbnes  ind  til  batteriet  -  elller    om  det  er  2  skruer   der  skal  pilles  ved   for  at   komme  ind  til  batteriet.

Man  kunne   også  spørge   hvor  mange  gange  tusinde  genopladninger   må  man  forvente   det  kan  klare  før der  skal   et  helt   nyt  batteri   til   -   og  igen   prisen  på  sådan  et  nyt  af  slagsen.??

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:25

Hej Otto

Hvis muligt så ville jeg gerne skille den ad og tage billeder af printkortet, men det kan jeg af gode grunde ikke. Det er nok begrænset hvor meget mere jeg kan fortælle om den før jeg har den i hånden. Er det noget du vil have sikkerhed for, så synes jeg du skal vente med en eventuel bestilling til den er på lager, og du kan komme forbi og se/prøve/føle den. Dog er starttilbuddet jo så overstået......

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 09:39

så så.....ro på    nej  vi  holder  da  fast i  bestillingen 

men  det  gælder   jo  om  at  få  så  meget  afklaring  på  som  muligt   På  videoen   ser  man  en  fin  produktbrochure     Har  du  den  ????   eller  kan  skaffe  den    fra  producenten   nu  du  er i  forbindelse  med  dem  

Der  må  man  da   kunne   se  det  her  med     Li-Battery   størrelse   og   AC/DC adapter    Jeg  fandt  et site  vistnok  i Australien   hvor  de  2  emner  var  specificeret   men  desværre  uden  billeder.  Der  stod   også  noget med  en  manual  på  cd-rom     Den  cd-rom   må  du  da   kunne  få  oversendt  som  download

Her  er  der  måske  svarene   på   mange  af de spørgsmålene  som  flyver herinde

mvh

Otto bp

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:43

Hej Otto

God ide. Jeg spørger dem om en manual eller cd-rom download, så den kan blve studeret :)

Hilsen Morten

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:09

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 12:13

Fordi nogle gerne vil tjene penge på at andre ikke sætter sig ind i tingene :) - Der er også en anden bruger her der sælger laserpenne med god fortjeneste fra DX. Du skal dog huske at prisen er + told.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:21

det er det man kalder at lave forretning... koebe noget billigere og saelge det videre med fortjeneste? Det er faktisk helt normalt :)

Kristian Ole Rørbye

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)