Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du ikke råd til en iPad? Så SE HER

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:
Jamen, når det ligefrem følger med og du siger jeg kan hoppe på nettet med min Ups-pen fra Fullrate, så vil jeg da meget gerne bestille en til den favorable pris.

Hej Brian

Som du kan læse lidt længere oppe i tråden, så er dette åbenbart ikke en selvfølge. Det troede jeg på baggrund af andres erfaringer i udlandet. Det beklager jeg mange gange, og jeg vil selvfølgelig be/afkræfte om den er kompatibel så snart jeg har dem i hånden. Viser det sig at det ikke virker med usb modem, så er du selvfølgelig på ingen måde forpligtet til noget som helst!

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 21:37

Angående  det  her  med  ens  USB modem  hos  det  teleselskab  man  er "i stald hos"  -  (i mit eget tilfælde  3.dk  fordi  har   den   bedste dækning  i test over tid!!!)

....  kan  man ikke  steppe  ned  og kigge  på  nogle  af  de  nyeste  mobiler  som  de  falbyder   -  HTC  og Sony Erichson  har  vel også  nogle  der  kører  Android   -  og så  spørge  ind  til  om  de  kræver  et  specielt  modem  -  eller   om  det  man  allerede  har  til  at  stoppe i  sin  pc   -  er  brugbart  

siger  selskabet  OK   og evt.  kan  demonstrere  det  in live -   jamen  så  er  man  vel  på rette  vej

eller  hvorledes????

otto bp

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:54

Hej Morten

Jeg tager én.... den ser nice ud.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:18

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Brian

Som du kan læse lidt længere oppe i tråden, så er dette åbenbart ikke en selvfølge. Det troede jeg på baggrund af andres erfaringer i udlandet. Det beklager jeg mange gange, og jeg vil selvfølgelig be/afkræfte om den er kompatibel så snart jeg har dem i hånden. Viser det sig at det ikke virker med usb modem, så er du selvfølgelig på ingen måde forpligtet til noget som helst!

Hilsen Morten

Hej Morten

Jeg må hellere lige understrege at jeg synes det er en rigtigt fed tingest, du har fået fingrene i. Det synes jeg sådan set også det er, selv hvis det skulle vise sig man ikke uden videre kan koble sit USB-modem til den - selv hvis den "kun" har WIFI virker den stadigvæk som en potent lille tablet :)

Så det var ikke for at skræmme folk væk.... Det var bare et reelt spørgsmål. Da jeg muligvis er interesseret i at købe en - det står og falder dog med et par ting, bl.a. om den kan "æde" et USB-modem sådan uden videre. Men det er bare fordi jeg har noget helt specifikt, jeg påtænker at benytte den til. 99.9% af andre mennesker vil sandsynligvis kunne få stor glæde af den, selv hvis den skulle vise sig at være inkompatibel med USB-modems.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 23:07

Hej Morten

angående batteri   ...  så er  der  en  der har svaret   2 timers kapacitet,   Det var  jo  ikke  meget  til  en  hel dag.

Kan man  købe  et løst batteri   .  til at  skifte  med????  Bagsiden  af  apparatet  ser  ikke  lige  ud at  der er et   dæksel  til at komme ind til batteriet ; men  måske  du  kan sige  noget andet???

Tænker også  på  den  tid  hvor  batteriet  har  mistet  sin  kapacitet  til  genopladning,  Hvorledes  så  med udskiftning.  Er  det  en mulighed  .....  og  hvad  koster  det????

otto bp

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 23:11

forsat  omkring  det  med batteri.......  har du et billede  af  laderen.  Er  det  en  fiks lille  sag  som  man  kunne  have  med i  lommen/tasken  på   kontoret  til  den  daglige  drift .....   eller  er  det  mursten   på  næsten samme vægt  som   selve  maskinen

otto bp

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:45

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Brian Schou Larsen:
Jamen, når det ligefrem følger med og du siger jeg kan hoppe på nettet med min Ups-pen fra Fullrate, så vil jeg da meget gerne bestille en til den favorable pris.

Hej Brian

Hilsen Morten

Yes Perfekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19

Hej Morten,

Du må meget gerne skrive mig op til en. Jeg har jo slet ikke fået købt gadgets i denne måned endnu. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:21

Hej alle.

Så skylder jeg vist lige en opdatering på div. spørgsmål etc. Det har jo været helligdag, derfor den lidt langsomme respons. Håber i kan bære over med mig.

Først tusind tak til:

- Brian

- Otto

- Simon

- Niels

- Kim

..... For forudbestilling.
Vil i ikke lige være søde at sende en PM med de oplysninger der skal stå på fakturaen, samt jeres mail adr., så jeg kan holde jer opdateret om levering?

Og til alle andre interesseret. Tilbuddet på kr. 1000,- (det er sølle 800 ex moms) slutter i næste uge. Herefter vil det være fuld pris som er kr. 1.500,- hvilket dog også er fandens billigt for denne maskine!

Jeg prøver at finde nogle flere billeder af usb connectoren, og opladeren, men vil ikke love at det er muligt at få før jeg selv sidder med den i hånden.

Ja man skal nok forvente batteritid på 2 timer, men det er jo muligt at genoplade den Smile Mht. ekstrabatterier - der må jeg være et svar skyldig. Jeg skal forhøre mig om prisen hos producenten. Er det noget nogen er interesseret i ekstra batteri med det samme, så skal jeg lige vide det for at kunne få det med i ordren til producenten.

Mht. opgradering af softwaren, der må jeg også pt. være et svar skyldig. Jeg aner det ikke. Min egen umiddelbare tanke er at i og med at det er OpenSource - så må det da nok være muligt. Men jeg kender ikke enheden godt nok til at det er andet end gætværk. Måske er der andre mere software kyndige Amino'er der har et mere kvalificeret svar.

Er der noget jeg har glemt at svare på, så sig endelig til, og jeg svarer efter bedste evne.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:59

Nå ja - her lige lidt flere features :)

Built in office apps, email, skype, msn, mp3 player, web browser, video player, WiFi......

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)