I selve enheden er der en 30-pin stik. der følger kabel med hvor der i den ene ende er 30pin stik og i den anden er der usb stik. så du kan godt bruge din usb dongle
Jamen, når det ligefrem følger med og du siger jeg kan hoppe på nettet med min Ups-pen fra Fullrate, så vil jeg da meget gerne bestille en til den favorable pris.
I selve enheden er der en 30-pin stik. der følger kabel med hvor der i den ene ende er 30pin stik og i den anden er der usb stik. så du kan godt bruge din usb dongle
Kræver det ikke at der er en Android-driver til USB-modemmet? Nu aner jeg ikke noget om den slags....men har hørt om problemer med at bruge USB-modems i computere, der kører Linux. Så det er vel ikke "bare" et spørgsmål om at finde en USB-port, at stikke skidtet i? :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Kræver det ikke at der er en Android-driver til USB-modemmet? Nu aner jeg ikke noget om den slags....men har hørt om problemer med at bruge USB-modems i computere, der kører Linux.
Ubuntu 10.4 kører 3G modemet som en drøm....
Men det vil også være rart at høre om den kan blive opgraderet til Android 2.1 - Det har også noget med de programmer man kan få til Android da de nyeste programmer ikke kan bruges på en 1.5 :(
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja og en Porsche er en fantastisk bil.... Men det var ikke rigtigt pointen vel ;)
Pointen er at modemmet vel for fanden skal være kompatibelt med styresystemet, før det kan virke.... Og læser man på Fullrates hjemmeside nævner de intet om Android - umiddelbart er der kun drivere til Windows og Mac. Så jeg mener det måske er lige lovligt friskt, at påstå det sagtens kan køre på en tablet, der kører Android?
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Ja og en Porsche er en fantastisk bil.... Men det var ikke rigtigt pointen vel ;)
Er mere til Jaguar... men det var selv dig der nævnte at Linux ikke kørte godt med USB modem. Jeg fortæller dig blot min erfaring med Linux og USB modems :)
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Er mere til Jaguar... men det var selv dig der nævnte at Linux ikke kørte godt med USB modem. Jeg fortæller dig blot min erfaring med Linux og USB modems :)
Ja nu var min pointe også at vi skulle diskutere Linux ;)
Er der virkeligt ikke nogen, der ved om man "bare" kan koble sit USB-modem til noget der kører Android OS og så virker det?
Jeg er meget interesseret i at købe en. Jeg har dog ingen idé om hvad de bruges til :) da jeg aldrig aldrig har sat mig ind i dem, men syntes dette er billigt.
Kan man skrive på dem? Sende mails? Hvad med programmer?
Hvorfor vælge den frem for en mini bærbar computer?
Jeg beklager forvirringen omkring dette punkt. De fleste oplysninger får jeg fra div. andre udenlandske forhandlere / fora og anmeldelser. Jeg ved at det andre steder viker med usb-modem, og gik derfor udfra at det også gør det her i DK. Jeg tjekker op på det og kommer med det korrekte svar senere.
Niels:
Det er bare at bestille den med den klausul med at den skal virke med dit USB modem
Ja - selvfølgelig. Forudbestiller man på baggrund af oplysninger her i tråden eller på anden måde givet af mig, som viser sig ikke at være korrekt, så er man selvfølgelig på ingen måde forpligtet til at bestille / betale for varen.