Selvom der er meget i mig der siger nej, tror jeg tiden er inde til at vi erhverver os E-handelsmærket, eller i hvert fald tester det af. Og hvorfor så ikke få det testet ordentligt af?
Jeg har ikke tidligere læst om nogen der direkte har målt på om emærket havde en effekt i forhold til deres konverteringsrate eller ej. Det syntes jeg kunne være rigtigt interessant at undersøge.
Men jeg vil gerne have lidt hjælp, eller i det mindste nogle input, da jeg ikke har den store erfaring med splittests. Hvordan ser du en sådan test udført så den bliver så retvisende og præcis som mulig?
Det lyder spændende det du har gang i. Vil du teste på endnu en shop, der ikke tidligere har haft emærket og som sælger nogle anderledes og i visse tilfælde noget dyrere produkter end houseofkids?
kunne være spændende at få flere brancher med ind i billedet!
Det vil da helt sikkert styrke testen af e-mærket hvis der kommer mange flere shops fra flere brancher.
Det eneste der bliver problematisk - er trafik. For at det kan afsluttes nogenlunde hurtigt skal er altså forholdvis meget trafik.
Ellers kan en test jo løbe i flere måneder.
House of kids har jo over 140.000 besøgende om mdr :)
-karsten
Hej Klelund
Det kommer jo an på hvor tæt løb - men et skud ville være mellem 500 og 1000 konveteringer (salg) - igen kommer det an på hvor mange forskellige ting vi tester (i øjeblikket tester vi 7 versioner)
Hvor meget trafik det så handler om kommer an på konverteringsprocenten