Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp ps med at splitteste Emærket - lad os se om det virker

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Selvom der er meget i mig der siger nej, tror jeg tiden er inde til at vi erhverver os E-handelsmærket, eller i hvert fald tester det af. Og hvorfor så ikke få det testet ordentligt af?

Jeg har ikke tidligere læst om nogen der direkte har målt på om emærket havde en effekt i forhold til deres konverteringsrate eller ej. Det syntes jeg kunne være rigtigt interessant at undersøge.

Men jeg vil gerne have lidt hjælp, eller i det mindste nogle input, da jeg ikke har den store erfaring med splittests. Hvordan ser du en sådan test udført så den bliver så retvisende og præcis som mulig?

Mvh
Klelund

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:15

Hej Klelund

Jeg er skam allerede i gang, og har været det i noget tid. Der kommer meget snart interessant nyt på den front. 

Du kan evt. læse denne tråd

http://www.amino.dk/forums/p/71410/447887.aspx

Men når det så er sagt, er det altid en god ide at teste om det virker på ens egen shop, da ingen shop er helt ens :)

-Karsten Lund

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

Det lyder spændende det du har gang i. Vil du teste på endnu en shop, der ikke tidligere har haft emærket og som sælger nogle anderledes og i visse tilfælde noget dyrere produkter end houseofkids?

kunne være spændende at få flere brancher med ind i billedet!

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 21:43
Det vil da helt sikkert styrke testen af e-mærket hvis der kommer mange flere shops fra flere brancher. Det eneste der bliver problematisk - er trafik. For at det kan afsluttes nogenlunde hurtigt skal er altså forholdvis meget trafik. Ellers kan en test jo løbe i flere måneder. House of kids har jo over 140.000 besøgende om mdr :) -karsten
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:59

Hvor meget traffik vil du vurdere der skal til for at få testen afsluttet inden for en måneds tid?

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 13:05
Hej Klelund Det kommer jo an på hvor tæt løb - men et skud ville være mellem 500 og 1000 konveteringer (salg) - igen kommer det an på hvor mange forskellige ting vi tester (i øjeblikket tester vi 7 versioner) Hvor meget trafik det så handler om kommer an på konverteringsprocenten
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:07

Hej Karsten,

Hvornår regner du med at din test er klar?

Husk at send en pressemeddelelse ud, og få lidt opmærksom til dit nye firma:-)

Jeg glæder mig til at se resultatet.

Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 13:58

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:08

Jeg er også meget nysgerrig efter at høre hvornår testen er færdig og du har en artikel klar? -Og hvor vil den være at finde?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)