Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en god sag? Gratis hjælp

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Aminoer

Jeg har ferie i knap 2 måneder og tænkte om der var aminoer, som havde en god sag som kunne bruge opsætning af firmaside / hjemmeside i Joomla CMS helt gratis.

Jeg levere design forslag, samt opsætning og konfiguration af Joomla.

Jeg hører gerne mere fra folk, hvis de har et projekt som kunne bruge mit tilbud.

Mit eneste krav er at det skal kunne kvalifieres som et godgørende projekt.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:10

Det var da et super tilbud. Utroligt, at der ikke er nogen, der har slået til endnu

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 13:18

Nok for få med gode sager, men tilbuddet står frem til slutningen af Juni.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 17:21

Hej Lasse

Da vores nuværende projekt er gået lidt standby havde jeg en tanke om at lave noget nu, som så kunne køre ved siden af det andet..

Tanken var at lave en hjemmeside med salg eller udlejning af annoncer til salg/køb/udlejning af huse og lejligheder..

Det er selvfølgelig ikke en "god sags" hjemmeside, men vil meget gerne hjælpe de folk der har brug for det, og vil derfor meget gerne give omkring 20-25% af min indtjening (overskud helst!) i en god sags tjeneste. Eksempelvis har jeg tænkt meget over at støtte nogen som arbejder for at give fattige Afrikanere arbejde, muligvis gennem landbrug (hvis sådan en organisation findes?) + har overvejet at ville sænke annonceprisen hvis folk har lavet en "grøn" investering, f.eks. installeret solvarme, fjernet oliefyr og lignende (ved dog ikke om det er for besværligt?)..

Så ved ikke om det er noget du vil acceptere/godkende som en god sag, men tænkte det ikke skadede at spørge (: Kan også være der er mere arbejde i det end du lige havde tænkt og give gratis? Det er selvfølgelig fair nok. Så hører jeg mig bare lidt omkring andre steder.

Men ser frem til at høre fra dig..

Mvh Uffe

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 17:27

Hejsa Lasse (:

Altså du er mere end velkommen til at lave en firma hjemmeside til mig (Frost Media, som er under opstart)

Hilsen William Frost

:o) 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:31

Hej Lasse,

Meget fornemt tilbud. Jeg kunne måske have en idé.

Men jeg vil først lige høre dig, om jeg må "reklamere" for det i mit nyhedsbrev. Læsere af mit nyhedsbrev er som regel meget interessrede i gode sager, så der kunne godt være nogle, der virkelig har brug for hjælp.

Bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:43

Vi er en gruppe af frivillige, som forsøger at etablere en række tilbud og muligheder for unge i vores kommune. Vi kunne virkelig godt bruge en hjemmeside, ligesom en grafisk identitet i det hele taget. Vores mål er, at samle ungdommen i kommunen i langt højere grad end tidligere.

Du kan kontakte mig på jba (at) zyxep (dot) net

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 17:50

Hej Lasse,

er super meget interesseret.

Jeg og en anden forsøger at lave en portal for unge med stress, depression og angst.

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 19:00

uffehs:

Hej Lasse

Da vores nuværende projekt er gået lidt standby havde jeg en tanke om at lave noget nu, som så kunne køre ved siden af det andet..

Tanken var at lave en hjemmeside med salg eller udlejning af annoncer til salg/køb/udlejning af huse og lejligheder..

Det er selvfølgelig ikke en "god sags" hjemmeside, men vil meget gerne hjælpe de folk der har brug for det, og vil derfor meget gerne give omkring 20-25% af min indtjening (overskud helst!) i en god sags tjeneste. Eksempelvis har jeg tænkt meget over at støtte nogen som arbejder for at give fattige Afrikanere arbejde, muligvis gennem landbrug (hvis sådan en organisation findes?) + har overvejet at ville sænke annonceprisen hvis folk har lavet en "grøn" investering, f.eks. installeret solvarme, fjernet oliefyr og lignende (ved dog ikke om det er for besværligt?)..

Så ved ikke om det er noget du vil acceptere/godkende som en god sag, men tænkte det ikke skadede at spørge (: Kan også være der er mere arbejde i det end du lige havde tænkt og give gratis? Det er selvfølgelig fair nok. Så hører jeg mig bare lidt omkring andre steder.

Men ser frem til at høre fra dig..

Mvh Uffe

Det skal være non profit projekter, så vil desværre ikke påtage mig den opgave.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 19:08

Tommy Krabbe:

Hej Lasse,

Meget fornemt tilbud. Jeg kunne måske have en idé.

Men jeg vil først lige høre dig, om jeg må "reklamere" for det i mit nyhedsbrev. Læsere af mit nyhedsbrev er som regel meget interessrede i gode sager, så der kunne godt være nogle, der virkelig har brug for hjælp.

Bedste hilsener

Tommy

Det kunne være fedt! men jeg vil dog sige at jeg ikke er Joomla ekspert endnu, jeg lærer hverdag men jeg kender nok til systemet til at kunne hjælpe det fleste, jeg vil hellere prøve at hjælpe end at sidde på mine hænder.

Du må meget gerne tilføje det til dit nyhedsbrev, hvis du har lyst.
Jeg havde tænkt mig at finde et par stykker som manglede hjælp og bruge Juni på at opsætte dem.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)