Hej Lasse
Da vores nuværende projekt er gået lidt standby havde jeg en tanke om at lave noget nu, som så kunne køre ved siden af det andet..
Tanken var at lave en hjemmeside med salg eller udlejning af annoncer til salg/køb/udlejning af huse og lejligheder..
Det er selvfølgelig ikke en "god sags" hjemmeside, men vil meget gerne hjælpe de folk der har brug for det, og vil derfor meget gerne give omkring 20-25% af min indtjening (overskud helst!) i en god sags tjeneste. Eksempelvis har jeg tænkt meget over at støtte nogen som arbejder for at give fattige Afrikanere arbejde, muligvis gennem landbrug (hvis sådan en organisation findes?) + har overvejet at ville sænke annonceprisen hvis folk har lavet en "grøn" investering, f.eks. installeret solvarme, fjernet oliefyr og lignende (ved dog ikke om det er for besværligt?)..
Så ved ikke om det er noget du vil acceptere/godkende som en god sag, men tænkte det ikke skadede at spørge (: Kan også være der er mere arbejde i det end du lige havde tænkt og give gratis? Det er selvfølgelig fair nok. Så hører jeg mig bare lidt omkring andre steder.
Men ser frem til at høre fra dig..
Mvh Uffe