Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Penge

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Erik,

Jeg kan rigtig godt lide den gennemførte "nuttede" stil, som underbygges fint af farverne.

For en gangs skyld en side, hvor man i løbet af de første sekunder får en klar fornemmelse af, hvad det handler om. De gule penge øverst starter med at tiltrække øjets opmærksomhed. Så ser man overskriften "Gratis Penge.dk", som bekræfter at grafikken øverst var penge. Derfter flyver man videre til banneret lige under menuen, hvor tre enkle "Actions" springer totalt i øjnene. Der er efter min mening super godt lavet.

Æv, jeg kan faktisk slet ikke finde noget at kritisere Big Smile

Rigtig meget held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Skrevet kl. 20:10

Hov, der var lige en kommentar omkring mønterne.

Jeg tror problemet er, at øjet bliver ledt ud af siden, når man følger mønterne. Prøv at lade dem dumpe blødt ned mod menuen over mod højre, så de overlapper lidt med området for overskriften. Det vil lede øjet ind på siden i stedet for ud af toppen.

/Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:17

Logo der mere afspejler hvad i tilbyder gratis konkurrencer

jeg ville lave et logo der fortalte man kunne vinde en masse præmier

jeg ville ikke sætte domænet ind i logo , det er er nævnt i url , i logo der ville jeg sætte et sælgende budskab ind , dette her f.eks. Tilmeld jer gratis konkurrencer og vind præmier

lav lidt tekst forsiden med kort intro tekst med budskab i med h1 overskrift derved lidt indhold på forsiden

pilene hen ad går tekst samme derved ikke så let at læse , mener der hvor der står opret bruger, optjen poletter og shop shop shop

jeg kunne ikke se kontaktsiden ?

FAQ side med spørgsmål og svar de mest almindelige , kunne ikke ses

jeres betingelser kunne jeg heller ikke se

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:47

Fotograf Carsten Olsen:

Jeg tror problemet er, at øjet bliver ledt ud af siden, når man følger mønterne. Prøv at lade dem dumpe blødt ned mod menuen over mod højre, så de overlapper lidt med området for overskriften. Det vil lede øjet ind på siden i stedet for ud af toppen.

Hej Carsten

Mange tak for den utrolig positive feedback. Jeg kan dog ikke høste al rosen selv, for det er et design jeg har købt. Dette giver mig også pt. problemet med at flytte på mønterne, for i min kildefil, der er mønterne allerede afskåret i toppen. Jeg har nu skrevet til designeren og håber at han ligger inde med "hele" mønter, eller ved hvor jeg kan finde dem (for de skulle være købt hos stockxchange). Hvis jeg får held med dette, så vil forsøge at lave et par alternativer til toppen af siden, som I så kan være med til at vurdere :-)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:56

Mikael christiansen:

Logo der mere afspejler hvad i tilbyder gratis konkurrencer

jeg ville lave et logo der fortalte man kunne vinde en masse præmier

jeg ville ikke sætte domænet ind i logo , det er er nævnt i url , i logo der ville jeg sætte et sælgende budskab ind , dette her f.eks. Tilmeld jer gratis konkurrencer og vind præmier

Du kan have ret i at man kan se navnet i url'en, men jeg kan ikke komme på et mere sigende logo. Mønterne er jo allerede bagved, og sidens hovedbudskab er jo at man kan optjene gratis penge. Man kan også optjene film, samt købe lodder i konkurrencer, men konkurrencerne skulle helst kun være en del af indholdet og ikke hele siden.

Mikael christiansen:

lav lidt tekst forsiden med kort intro tekst med budskab i med h1 overskrift derved lidt indhold på forsiden

Det kan du have helt ret i. Mht. SEO er forsiden ikke optimal, og her bør jeg nok lave lidt ændringer, så der både tænkes på SEO og sidens samlede design/overskuelighed.

Mikael christiansen:

pilene hen ad går tekst samme derved ikke så let at læse , mener der hvor der står opret bruger, optjen poletter og shop shop shop

Du mener at det er svært at læse teksten på en grå baggrund? Så en mere markant tekst, evt. sort eller mørkere grå vil være bedre?

Mikael christiansen:

jeg kunne ikke se kontaktsiden ?

FAQ side med spørgsmål og svar de mest almindelige , kunne ikke ses

jeres betingelser kunne jeg heller ikke se

Det er absolut 3 sider jeg skal have lavet samt synliggjort. Godt set Big Smile

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 15:18

Så skulle Mikael christiansen's punkter være implementeret Big Smile

Jeg har ladet teksten ved de 3 forsidepunkter blive mørkere i takt med baggrunden, så teksten lettere kan læses.

Jeg har gjort forsiden lidt mere SEO venlig, da jeg har tilføjet overskrift med lidt tekst. Det gør forsiden lidt tungere, men jeg vil også gerne findes via google Wink

Og så har jeg tilføjet kontaktside, betingelser, og FAQ.

Kan I finde på flere forbedringer, inputs, eller anden feedback til Gratis Penge ?

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Skrevet kl. 09:36

Erik Pilgaard Hejlskov:

Hej Carsten

.... Jeg kan dog ikke høste al rosen selv, for det er et design jeg har købt.....

Hvem der har lavet designet i egentlig mindre vigtigt - det vigtigste er, at du har et super godt design på hjemmesiden.

Du kan til gengæld høste rosen for at have taget den helt rigtige beslutning om at købe designet samt ikke mindst designets udseende. Det er den professionelle indgangsvinkel.

Mvh.

Carsten

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:05

Amaris Charvell:
Sidder hele tiden med en følelse af at skulle scrolle op, fordi det ser ud som om siden begynder længere oppe end den reelt gør. Forstår egentlig udmærket idéen bag det, men det distraherer mig altså lidt alligevel.

Sjovt jeg havde det præcis på samme måde. Jeg tog mig selv i at forsøge at scrolle længere op, uden at det var muligt.. Så der er nok noget om snakken..

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 15:01

Lars Meyer:

Sjovt jeg havde det præcis på samme måde. Jeg tog mig selv i at forsøge at scrolle længere op, uden at det var muligt.. Så der er nok noget om snakken..

Ok, så må jeg hellere forsøge med lidt designændringer i toppen Wink

Jeg har endnu ikke svar fra min designer, men jeg har sendt ham en ny mail idag.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)