Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Penge

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har jeg opstartet mit nye projekt, hvor du kan optjene gratis penge.

Man optjener poletter ved at deltage i div. tilbud og konkurrencer og disse poletter kan enten omveksles til kontanter, eller til DVD-film.

Desuden kan man bruge poletterne til at deltage i konkurrencer om DVD-film. Dermed kan man også få brugt sine poletter hvis man ikke gider at optjene nok poletter til en udbetaling.

Jeg har hovedsageligt tilføjet gratis kampagner, da jeg tror at disse er mest populære. Men hvad mener du? Hvis du skulle optjene poletter ville du så hovedsageligt gøre det via gratis tilbud, eller vil du hellere benytte betalingstilbud hvor du så optjener et højere antal poletter?

Kom gerne med al den feedback på siden, som I overhovedet kan komme på :-)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 16:09

Er der ingen der har lyst til at komme med lidt feedback?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Hej Erik

Mit bud er, at folk som vil tjene "gratis" penge, vil gøre det via "gratis" tilbud, men man kunne selvfølgelig godt supplere med lidt betalingstilbud.

mvh

Mark

Kørekort pris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Pilgaard Hejlskov:

Er der ingen der har lyst til at komme med lidt feedback?

Hej Erik.

Jo det har jeg da i hvert fald.

Hvad angår gratis kampagner vs. de hvor man skal købe noget, så ville jeg selv foretrække de gratis. Mest fordi de andre som regel involverer et eller udgangstilbud, hvor jeg så selv skal huske at melde det fra igen, hvis jeg ikke fortsat vil have produktet, hvilket jeg så som regel glemmer ;)

Ang. selve siden, så synes jeg at den er super god. Meget nem, intuitiv og overskuelig. Man er ikke et sekund i tvivl om, hvor man skal finde tingene, eller hvad man skal gøre.

Synes personligt også at farverne fungerer rigtig godt. Det eneste der irriterer mig lidt, er baggrundsbilledet helt oppe i toppen over logoet. Sidder hele tiden med en følelse af at skulle scrolle op, fordi det ser ud som om siden begynder længere oppe end den reelt gør. Forstår egentlig udmærket idéen bag det, men det distraherer mig altså lidt alligevel.

De bedste hilsner

Amaris

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:24

Hej Erik

Nu skal det ikke tolkes som om jeg mener du bryder markedsføringsloven eller noget i den retning. Jeg har ikke kigget videre på dit site og har derfor ingen holdning til det som sådan :)

Men jeg synes du skal læse om denne sag:

http://www.forbrugerraadet.dk/breve-alle/brev291/?ref=208

Jeg må indrømme jeg ikke lige ved hvad afgørelsen blev...og det er som sagt ikke fordi jeg tror noget skidt om dit site eller i øvrigt drager nogle paralleler. Men det er bare FYI - forbrugerombudsmanden holder sig ikke tilbage i forhold til den slags virksomheder. Så hvis du ikke allerede har gjort det, er det en god idé lige at tjekke konceptet igennem, i forhold til markedsføringsloven :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 16:44

Fama:

Hej Fama

Tak for linket, den kendte jeg ikke lige til. Jeg tror dog ikke at GratisPenge.dk kan få samme problemer, men vil lige forsøge at tjekke videre op på det.

Der er dog en del ting i den sag du linker til som ikke gør sig gældende hos Gratis Penge.
Jeg har ikke en tip-en-ven funktion og man kan få en udbetaling kontant, hvilket er 2 af hovedpunkterne der kritiseres ved freefood.dk
Derudover lyder det som om at freefood.dk giver oplysninger om brugerne direkte videre til annoncører hvis brugerne godkender det. Det er ikke tilfældet hos GratisPenge.dk. Her skal man selv tilmelde sig hos annoncøren og eneste data der ryger videre til annoncørerne er en reference, så brugerne efterfølgende kan blive belønnet.

Hvis der er personer her på Amino der har styr på jura, så må i meget gerne give jeres besyv med.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:48

Erik Pilgaard Hejlskov:
Jeg tror dog ikke at GratisPenge.dk kan få samme problemer

Det har du uden tvivl ret i.... Men tjek det lige en ekstra gang.... Det er pisseærgeligt, at handle i god tro og så ryge ind i sådan en sag.

Men hvorom alting er skal du have held og lykke med projektet - det ser spændende ud :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:14
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:37

Fashion-Seller:

Fama:

Det der var der mange pointshopejere, som nok burde læse...

Ja, for hvis det ikke er fordi freefood.dk har givet oplysninger direkte videre, så må det jo gælde for alle pointshops, da det er hele princippet i en pointshop.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 20:00

Amaris Charvell:

Synes personligt også at farverne fungerer rigtig godt. Det eneste der irriterer mig lidt, er baggrundsbilledet helt oppe i toppen over logoet. Sidder hele tiden med en følelse af at skulle scrolle op, fordi det ser ud som om siden begynder længere oppe end den reelt gør. Forstår egentlig udmærket idéen bag det, men det distraherer mig altså lidt alligevel.

Tak for feedback Amaris :-)

Lad mig høre andres holdninger til toppen med mønterne/poletterne. Forvirrer den, eller er den som den skal være?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)