Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo blogs

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Den er meget langt fra optimeret - hvad du forhåbentlig har bemærket

Ja det har jeg bemærket. Men tænkte at du havde fundet et hemmeligt seo-skattekammer, hvor du gør stik det modsatte af hvad du selv siger.. hehe :-)

Men jeg ved jo hvor vidende du er, så dine konkurrenter kan godt begynde at ryste i bukserne , når du får optimeret din egen blog. :-)

Tak for svarene. Jeg lukker lige af for en konkurrent som har kommenteret min blog, men hvor jeg ikke selv kan kommentere hos ham :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:00

Jimi Hove:
Thomas Rosenstand og Mikkel Demib kommenterer sjældent hinandens seo blogs

Det er ikke korrekt. Vi kommenterer begge to når vi synes der er god grund til det.

Jeg bruger i reglen slet ikke rel=NOFOLLOWlinks. Hvis der er links jeg ikke ønsker fjerner jeg dem. Et website med for mange NOFOLLOW links sender et dårligt signal til søgemaskiner (hey, se alt det crap der er på mit website - links jeg ikke har en skid styr på ...)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:27

På min SEO-blog har har jeg dofollow på alle links - dog med få undtagelser. Jeg kræver dog at folk oplyser deres rigtige navn, og dermed ikke benytter et netnavn eller firmanavn. Ønsker de at være anonyme kan de maile mig - så skal jeg nok udskifte deres navn med et andet, jeg skal bare kende det rigtige.

Grunden til at jeg vælger at folk skal oplyse deres rigtige navn, er både grundet at bloggen ikke skal ses som et linkbuildingværktøj, hvor man skriver gode ankertekster for at få maximal effekt (og ja, det har der faktisk været flere forsøg på, trods at jeg skriver tydeligt at jeg ønsker folks rigtige navn), samt at folk skal stå inde for hvad de skriver.

Bliver der oprettet kommentarer der er uden indhold, bliver de enten til nofollowlink - eller slettes helt.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:46

Mikkel deMib Svendsen:
Det er ikke korrekt. Vi kommenterer begge to når vi synes der er god grund til det.

Jeg undskylder mine forhastede udtalelser, som er baseret på overfladisk " research".

Og ellers tak for de gode tips.. også tak til Emil :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:49

Mikkel deMib Svendsen:
Et website med for mange NOFOLLOW links sender et dårligt signal til søgemaskiner (hey, se alt det crap der er på mit website - links jeg ikke har en skid styr på

Kunne det ikke også bare sende signalet: 'hey, her har vi med brugertilføjet indhold at gør' :-)?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:10

Casper, IOOS Internet:
Kunne det ikke også bare sende signalet: 'hey, her har vi med brugertilføjet indhold at gør' :-)?

Det er underordnet. Det vil i alle fald fremstå som mindre godt end et tilsvarende community site hvor de faktisk afsætter de nødvendige redaktionelle resurser til at tjekke at de links (og indhold iøvrigt) der vises på sitet lever op til deres standard.

Alt andet lige, vil et website uden NOFOLLOW links fremstå som mere "velpasset", renere og uproblematisk end et website med mange NOFOLLOW links.

Dette gælder i øvrigt også andre af den type "quick fixes" - f.eks. CANONICAL tag. Det er bedre med et website helt uden DC og uden CANONICAL tags - end et website fuld af DC og så med nogle CANONICAL tags klasket oveni møgbunken ... so to speak :)

Det er vigtigt at huske, at disse tags er lavet af søgemaskinerne for at gøre deres søgemaskiner bedre - ikke for at hjælpe dig med at få gratis markedsføring. Så når søgemaskinerne siger at disse tags skam virker fint - så har de ret, de virker fint for DEM, men det betyder bare ikke, at det gavner dig.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:13

Point taken :-)!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)