Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo - hvad skal det koste?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathy:
Allerede nu håner du mit arbejde, uden at have set det

Jeg håner ikke dit arbejde.... Jeg noterer mig bare at Jørgen ikke vil lade os se "giraffen" - og det kan man jo så vurdere om er en positiv ting, når nu vi taler om et logo.... Upåagtet kvaliteten af arbejdet, kan jeg personligt ikke se fornuften i at have et logo, man ikke vil vise frem i offentligheden - men det er måske bare mig, der har misforstået pointen med logoer? ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 23:56

Mikkel:
Tænk ikke på Fama, det er noget der går igen i andre tråde ;-)

Jeg siger bare min mening.... Ligesom du også gør Mikkel - det man så kan diskutere er om hvem af os, der slipper heldigst afsted med det. Men den diskussion må vi tage en anden gang ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:57

Du har ikke nødvendigvis misforstået pointen. Den er skam god nok.

Vores pointe er bare, at der ikke er nogen grund til at vise et logo til en person som endten siger "Det der kunne jeg have gjort bedre", "Det der er grimt", "Det der er ikke godt nok", eller "Det der er ikke prisen værd". Det kan man jo ikke bruge til noget.

Som Mikkel fremhævede, har vi en grund til at tro at det vil være din reaktion.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 00:14

Mathy:
Som Mikkel fremhævede, har vi en grund til at tro at det vil være din reaktion

Hvorfor har I grund til at tro det?

Men nu var det i øvrigt ikke mig, der bad om at se logoet. Det var bl.a. Mikkel.... Jeg noterede mig bare at Jørgen ikke ønsker at stå ved det arbejde du har udført for ham. Så jeg overlever skam ganske fint uden at se logoet :)

P.S. Jeg kan derudover forstå du har lavet det gratis.... Så jeg kan godt garantere dig for jeg ikke vil skrive det ikke er prisen værd, hvis jeg skulle falde over logoet en dag ;)

Vil du være med?

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:24

Fama:

Men nu var det i øvrigt ikke mig, der bad om at se logoet. Det var bl.a. Mikkel.... Jeg noterede mig bare at Jørgen ikke ønsker at stå ved det arbejde du har udført for ham. Så jeg overlever skam ganske fint uden at se logoet :)

Jeg har intet problem med at stå ved det logo Mathy har lavet til mig - på ingen måde! Jeg ønsker bare ikke at starte en debat omkring arbejdet i denne tråd - og slet ikke en nedladende debat, som jeg fornemmer, at du måske gerne vil bidrage til, uanset kvaliteten.

Jeg er super glad for Mathy´s arbejde og det er det eneste der tæller for mig, så lad os begrave den her Wink

Ha en fantastisk dag!

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 07:50

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:05

Hmmmm....synes det her er en meget sjov tråd at følge Smile

Må man spørge ind til om det er tegnet i vektorgrafik, kan det bruges i sort/hvid og fungerer det i både stort og lille format?

Med venlig hilsen
Maj-Britt

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:35

Den er lavet i SVG (vektor) format, men han har kun fået det færdige billede. Hvis han vil have lavet ændringer, kan han fint bare kontakte mig og få det ordnet gratis.

Selveste logoet er i gråtoneskala i den mørkere ende, så det vil fungere fint sammen med andre gråtoneskala-elementer, samt røde, blå, og grønne elementer.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)