Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TJEN ekstra på salg fra din Webshop!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg var i tvivl om placeringen af dette indlæg, men nu er det havnet her. Jeg søger Webshops der sælger og leverer forskellige produkter.

Det vil være muligt for jer at tjene x antal kroner (ca. 3-7 kr. afhængigt af volumen i salget) på de pakker i sælger/levererer. Selvom jeg ved i efterpørger en uddybende forklaring af ideen, har jeg ikke tænkt mig at give den her, men blot anbefale interesserede webshops om at sende mig en PM eller skrive jeres e-mail eller evt. web-adresse i denne tråd.

Så skal jeg nok kontakte jer og give uddybende informationer, men dette er muligheden for en ekstra indtægtskilde, der er både omkostningsfri og uden risiko. Der er ikke som sådan noget mystisk eller specielt avanceret ved ideen og netop derfor vil jeg hellere ikke uddybe den i dette indlæg.

Har i mulighed for det, må interesserede gerne give lidt informationer om jeres webshops målgruppe og salgsantal om måneden i en PM. Det eneste krav er, at i som webshop skal leverer over 1.000 stk. om måneden. Dette for at sikrer en vis volumen.

Jeg frabeder mig at folk kommentere på mit indlægs indhold eller begynder at diskutere det. Det eneste jeg ønsker og håber med denne tråd, er at modtage en lang række henvendelser fra webshops, der ønsker en ekstra indtjening.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en PB...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis det er en idé hvor du vil ligge reklame ved ordre, ved jeg en af mine gode 'venner' har prøvet det i en periode. Han oplevede dog et lavt procent gen-salg på de kunder. Så vær opmærksom på det webshop-ejere.

 

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon jeg ved ikke helt præcist hvad du mener med dit indlæg, i forhold til en lav procent i gensalg? Jeg tror du har misforstået mit indlæg, da det ikke har noget at gøre med gensalg hos webshops'ene.

Jeg vil dog som sagt ikke diskutere mit første indlægs indhold, men blot slå fast at ideen ikke har noget at gøre med du beskriver. Til gengæld ser jeg gerne endnu flere henvendelser.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have lidt info også.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Santafun:

Simon jeg ved ikke helt præcist hvad du mener med dit indlæg, i forhold til en lav procent i gensalg? Jeg tror du har misforstået mit indlæg, da det ikke har noget at gøre med gensalg hos webshops'ene.

Jeg vil dog som sagt ikke diskutere mit første indlægs indhold, men blot slå fast at ideen ikke har noget at gøre med du beskriver. Til gengæld ser jeg gerne endnu flere henvendelser.

Det som Simon siger er, at det du tjener 6-7 kroner på, pr. ordre er, at sende lidt reklame med ud. Og så siger Simon at det ikke giver gensalg til kunden, og det er rigtigt :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også være det er en alternativ transportaftale eller noget tredje... Ingen ved det. I må tage kontakt til trådstarter, hvis I er interesserede...

Har btw ikke selv noget med foretagenet at gøre.

Hav en god dag

Søren

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne mere information til vores mail: sebastian@ewd.dk

 

 

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

gerne mere info til info@misslux.dk

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)