Æiiii, nu skal du ikke pille min motivation helt fra mig...
Jeg er jo newbie indenfor SEO så, jeg lærer stadig og prøver at lære lidt omkring det der internet halløj..
Men det var, som tidligere nævnt, fordi jeg ikke var logget ud af min konto.. Og det gav jo nogen helt anderledes resultater efter jeg loggede ud.
Christian
Hæ, Jeg kan fortælle dig at langt de fleste SEO nørder inklusiv mig selv er startet fra bunden også :). og jeg startede dengang der ikke var så meget info at hente på nettet, bøger osv. som der er i dag... Så du har alle chancer i dag for at lærer bare det basale inden for SEO, og ikke mindst hvis du gerne vil blive mere nørded har du også chancen for det ;)
Jeg mener Google kører med en sandbox ordning, hvor det er lettere at komme til tops, men lidt mere tricky at holde placeringen på sigt. Sagt med andre ord, hvis du driver den af nu eller 'skuffer' Google, så vil dine placeringer falde til et lidt mere naturligt niveau.
Jeg er ikke 100% sikker og det er meget muligt ovenstående kun gælder helt nye domæner. Jeg har hørt om denne sandbox i et afsnit af Internet Marketing Podcast, som du kan finde i iTunes.
Grosen bekræfter her hvad jeg taler om:
Grosen Friis:
Og din gode placering på 'direkte salg' kan godt være kunstig høj her i starten fordi dit site er fornyet, og når nyhedsværdien forsvinder, så vælger Google nogen gange at rykke sådanne sites ned på den 'rigtige' placering.