Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVskabeloner.dk sælges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Oprettede for noget tid siden www.cvskabeloner.dk og er nu interesseret i at sælge, hvis den rigtige priser kommer.

Jeg oprettede siden, da jeg fandt ud af at over 4.000 (4.400 p.t.) om måneden søgte efter 'cv skabelon' på google, men der ikke var nogle ordentlige sider der tilbød cv skabeloner. Jeg optimerede derfor siden til at komme op i toppen på søgeordet 'cv skabelon' og den ligger lige nu nr. 2, kun overgået af Jobnet.dk som ikke er privatejet.

Jeg har selv designet de 15 CV skabeloner, dog samlet inspiration fra andre ved nogle af dem (ikke copyright-beskyttet). Ved salg overgives alle rettighederne til køber.

Lige nu har siden ikke tjent noget specielt ind, da der ikke er arbejdet specielt meget med affiliate og annoncer. Der er også mulighed for bl.a. at kunne lave det om til en webshop der solgte dem til f.eks. 19,75 DKK, men det er jo op til køber :-)

Kom med et bud - evt. spørgsmål besvares gerne.

All the best

Kasper Andreassen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

følger der domænet og hjemmesiden med, eller skal jeg selv lave en hjemmeside, kan nemlig godt lige dit design

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

Begge dele følger med. Du skal dog være opmærksom på at designet blot er en template.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:38

Er der en pris indikation?

Fra Ishøj
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:39
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:41

Antal besøgende ? Hidtidig adsense indtægt? Minimumspris?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46

Mindsteprisen er 2.000,- kr. + moms.

Besøgende fra 5/4 - 5/5 er 1697.

Indtjening ved jeg ikke, da jeg har et par sider mere. Men er nede i den lille ende.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:26

Du ved simpel hen ikke hvor meget du har tjent?

En side/firma er da stort set prissat efter indtjening...

Ja din placering på google har betydning, men der er heller ikke særlig meget konkkurence på søgeordet. Prøv at evt. put Cv Skabelon forrest i titlen, så tror jeg næsten du hopper op som nr.1 :)

Men synes ikke at 2.000 kr. er det din side er værd, når du ikke kan sige du har tjent noget. Regner jeg det i hvert fald som at du har tjent 0,-

Cv-Skabelon.dk er ledigt,  så men er ikke nødsaget til at købe dit domæne ihvertfald.

Personligt synes jeg din mindstepris er alt for høj, når du har tjent 0,-

/Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48

Jeg byder 400kr

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19

@Christopher: Er det så ikke bare fantastisk der ikke er nogen der tvinger dig til at byde? :-)

Som nævnt tidligere, nej jeg ved ikke præcist hvad den har indtjent. Har flere sider og har ikke kigget på den præcist - men er i den lille ende, som også tidligere nævnt.

Nu har jeg også brugt tid på at designe de 15 skabeloner selv (som man får alle rettighederne til), fundet template, sat den op, skrevet tekster, tilføjet siden til link-kataloger m.v. Så for 2000,- har jeg faktisk arbejdet til omkring mindsteløn.

Du er selvfølgelig velkommen til at mene at den ikke er det værd, men da jeg allerede har modtaget et bud på de 2000,- i PM, så vil jeg stadig mene den er det. Er ikke kun indtjeningen der prissætter en side, men også dens unikke besøgende og placering (og er klar over der ikke er meget konkurrence).

@Allan: Det er noteret.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)