Hej Amino'er, Oprettede for noget tid siden www.cvskabeloner.dk og er nu interesseret i at sælge, hvis den rigtige priser kommer. Jeg oprettede siden, da jeg fandt ud af at over 4.000 (4.400 p.t.) om måneden søgte efter 'cv skabelon' på google, men der ikke var nogle ordentlige sider der tilbød cv skabeloner. Jeg optimerede derfor siden til at komme op i toppen på søgeordet 'cv skabelon' og den ligger lige nu nr. 2, kun overgået af Jobnet.dk som ikke er privatejet. Jeg har selv designet de 15 CV skabeloner, dog samlet inspiration fra andre ved nogle af dem (ikke copyright-beskyttet). Ved salg overgives alle rettighederne til køber. Lige nu har siden ikke tjent noget specielt ind, da der ikke er arbejdet specielt meget med affiliate og annoncer. Der er også mulighed for bl.a. at kunne lave det om til en webshop der solgte dem til f.eks. 19,75 DKK, men det er jo op til køber :-) Kom med et bud - evt. spørgsmål besvares gerne. All the best Kasper Andreassen |
følger der domænet og hjemmesiden med, eller skal jeg selv lave en hjemmeside, kan nemlig godt lige dit design