Din indholdsfortegnelse ser fin ud - gode emner ;)
Har lige en lille rettelse. Du skriver "undgå duplikeret content" - du skal nok beslutte dig om det skal være dansk eller engelsk, ser skidt ud med en blanding. Enten "duplikeret indhold" eller "duplicate content"... Ved godt det er en lille ting, men din opgave skal da spille max ;)
Din indholdsfortegnelse ser fin ud - gode emner ;)
Har lige en lille rettelse. Du skriver "undgå duplikeret content" - du skal nok beslutte dig om det skal være dansk eller engelsk, ser skidt ud med en blanding. Enten "duplikeret indhold" eller "duplicate content"... Ved godt det er en lille ting, men din opgave skal da spille max ;)
Tak for det, det bliver ændret med det samme.
Jeg går sku' også efter et stilrent 12-tal, og har heldigvis også mine talegaver i orden, så skulle de spørge ind til noget, så er jeg klar til at vælte dem om stolen med svar :)
Det er et emne somkommer til mig meget naturligt, netop på grund af mine mange projekter. Umildbart ser det jo fint ud, jeg havde dog en lidt anden tilgangsvinkel til netop SEO delen. Jeg forsøgte at lave en rød tråd, ved første at fortælle om Google Bot og dens virkemåde, efterfølgende kom jeg ind på metoder til begrænse (eller udvide) Google Bots adgang til websitet, derefter onsite optimering og til sidst linkbuilding. Sådan meget groft.
Du kan sagtens underbygger punkterne med lidt spøjse emner som Google Bombs. Desuden bør du nok også have et afsnit om blackhat-strategier, og risikoen ved dem.
Jeg er ikke interesseret i at smide den op offentligt, da det en en overfladisk gennemgang af en række vilkårlige emner, og den i øvrigt heller ikke kan stå alene (min eksamen bestod af en skriftlig og mundtlig del). Der står i øvrigt ikke så meget i den, som man ikke kan læse på de 10 første SEO blogs :-), den er bare skrevet udfra en simpel problemformulering: "Hvordan kommer jeg i toppen på Google?".
Men smid en mail til: info@ioosinternet.dk så kan jeg sagtens sende den.