Elkjær ? [Navn fjernet af Moderator] var sgu ikke engang kvik nok til at snyde nogen. Var det ik mest et eller 2 ord per indlæg ?
Nu laver jeg og en del andre i denne tråd ikke SEO, Anders Rasmussen, så det er ikke derfor vi bliver stødte. Vi bliver sure fordi det lugter langt væk af svindler. Men du skal være velkommen til at smide dine penge efter eksperten. Og du skal være ligeså velkommen til at vende tilbage bagefter og advare andre på Amino, som vi gør nu
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Kontakt mig endelig, hvis kan få mig til at blive nummer 1 på google. Hvis dette kan lade sig gøre, så har jeg nok en hel del andre projekter i baglommen - klar - parat - til start!!
Jeg hører fra dig ASAP
Martin Mortensen
www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!
Jeg har fundet ud af hvem der står bag tilbudet ...
Ham der skriver er i virkeligheden Lasse Schou. Firmaet er oprettet af Klaus Riskjaer, som økonomichhef har de ansat Stein Bagger og som bestyrelsesformand har de været så heldige at få Brixtofte ind. Super fedt setup, med et virkelig godt tilbud :)
Ham der skriver er i virkeligheden Lasse Schou. Firmaet er oprettet af Klaus Riskjaer, som økonomichhef har de ansat Stein Bagger og som bestyrelsesformand har de været så heldige at få Brixtofte ind. Super fedt setup, med et virkelig godt tilbud :)
Det kunne være dejligt hvis de gad kontakte mig ang.
Thomas De Oliveira:
SEO-Expert:
Derefter optimere vi site sådan det bliver nr 1 på Google
Spændende, spændende.. Jeg vil gerne være nr. 1 på Google med søgeordet ''Barack Obama'' da min fremtidige webshop skal sælge, Obama krus, trøjer og sko, også er jeg selvfølgelig indforstået med at i skal have 50% af shoppen, det er helt fair.