De amerikanske sider er for det mest fyldt af bullshit. Det er en let måde at trække trafik på, og derfor optimerer de deres sider til søgninger som "fastest way to passive income" og den slags. Men den eneste som kommer til at tjene penge er den som har siden, og den næste som kopierer ideen. Der er også eksempler på det herhjemme.
Svar på dit indlæg: Det er ihvertfald løgn. Medmindre altså du har noget relevant trafik på de sites, så kan du sagtens tjene penge på det. 1000 sites x 10 besøg om dagen giver dig 10.000 besøg. Men hvor trafikken skal komme fra skal du så selv finde ud af
Svar på dit indlæg: Det er ihvertfald løgn. Medmindre altså du har noget relevant trafik på de sites, så kan du sagtens tjene penge på det. 1000 sites x 10 besøg om dagen giver dig 10.000 besøg. Men hvor trafikken skal komme fra skal du så selv finde ud af
Ja - og 1000 sites, medmindre vi tæller undersider og subdomæner, koster 45.000 kr. i anskaffelse før hostingomkostninger i sig selv. Dertil kommer den tid du skal bruge på at lave relevant indhold til 1.000 sider, som er nødvendigt for, at du ryger op på side 1 i Google. Det kan slet, slet ikke betale sig og er et fuldstændig hovedløst projekt efter min mening.
Dertil kommer den tid du skal bruge på at lave relevant indhold til 1.000 sider, som er nødvendigt for, at du ryger op på side 1 i Google. Det kan slet, slet ikke betale sig og er et fuldstændig hovedløst projekt efter min mening.
Enig, bortset fra det med hostingomkostningerne. Det behøver jo ikke nødvendigvis være et helt domæne til hvert site..
Enig, bortset fra det med hostingomkostningerne. Det behøver jo ikke nødvendigvis være et helt domæne til hvert site..
Det er rigtigt nok. Men det uanset en skarp omkostningskurve for et projekt, hvor der går flere måneder før du ser skyggen af afkast
@ Kristian: You do the math. Det er håndører. Noget i stil med 18.000 om året før skat og altså ikke noget jeg kan eller skal leve af. Nu skal det lige siges, at det er hurtige tal jeg slynger ud. PS3 siden har eksisteret siden 1. marts og har omsat for 30.000 i april måned. Hvis den kurve fortsætter ender det måske med at blive sjovere.
Mine sider er mest oprettet som beviser på, at keyword domains er sindssygt effektive. Alle mine keyword domains havner på side 1 indenfor meget kort tid, når jeg smider en af mine artikler på og kaster et par links efter siden.
Jeg skal som minimum op og have en portefølje på 20-25 sider før det bliver rigtig sjovt (hvis vi taler elektronik). Jeg kunne selvfølgelig også brede mig til mere givtige kommissionsnicher, men det har jeg ikke tid til lige nu.