Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

<H1>, <H2> osv. ændret med css

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ

Det lyder altså pænt meget som en ad hoc forklaring du er ude i nu ;)

Jeg opfattede det på præcist samme måde som Mikkel.... Jeg har ærligt talt svært ved at forestille mig man kunne opfatte "Google kigger ikke på designet, men på det man kalder markup sproget, altså HTML koden. CSS er ikke HTML og derfor har det ingen indflydelse på hvordan Google opfatter det." på anden måde end at du påstår Google ikke kigger på CSS. Hvis man parafraserer det du skriver er det jo noget i retning af "Google kigger kun på HTML -> CSS er ikke HTML = Google kigger ikke på CSS".

Men det kan vi jo sikkert diskutere i timevis.... Jeg synes bare du burde notere dig at indtil videre er du den eneste, der har opfattet din påstand på den måde du fremstiller den nu ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:49

Jeg har på intet tidspunkt ment det som i 2 forstår det jeg skriver.
Kan ikke selv se hvordan, jeg som selv har testet om Google kigger på CSS koden, skulle mene at Google i alle tilfælde ikke kigger på CSS koden. (Testen endte ud i at min side blev fjernet fra Google) dermed kender jeg også til at Google læser CSS, men det er bare langt størstedelen af CSS koden som de ikke bruger til noget.

og igen i det her tilfælde bruger Google altså ikke CSS koden til noget. Jeg har endnu ikke set beviser på at en side er blevet straffet eller har rangeret lavere pga en skriftsstørrelse.

Men ja vi kunne sikkert diskuterer det længe.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 18:05

Tak for svarene allesammen, jeg vil ikke bruge energi på at lave dette om så.

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)