Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af parfume

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg har besluttet mig for at starte en webshop med salg af mærkevare parfumer men jeg mangler en leverandør. Jeg har kun et krav til leverandøren udover at de selvfølgelig skal sælge parfume. Nemlig at de skal kunne indgå et drop shipping samarbejde med mig.

Derudover vil jeg gerne vide om deres findes løsninger der kan automatisere processen. Altså om der findes et system der selv kan bestille hos en given leverandør når kunden køber hos mig.  

På forhånd tak Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en som kan hjælpe dig, men det er ikke parfume som Gorgio Armani og alle de der fine nogen, men noget unikt, som endnu ikke skulle være muligt (mener jeg) i Danmark. Skriv en PM til mig hvis du vil vide mere.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Lolk Fuglsang:

Nå, jeg ville som bare gerne have svar fra anden end lige dig

Jeg ved at andre webshops der forhandler parfume har aftaler med drop-shipping

http://www.amino.dk/virksomhedsbors/saelges/it-teknologi/internethandel-detail-b2c/online-parfumeshop-til-salg-8608

Men, undskyld hvis det har forstyrret/generet dig det jeg ked af. Det var bestemt ikke meningen

så Undskyld Smile

Okay så lad mig vende den om...

Hvorfor er det altid webshops med dropshipping, som er til salg eller lukker ned... Det kan du bruge resten af dagen på at overvej ;D

Og du genere mig ik, men forstår bare ik hvorfor du ik vil lytte...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Okay så lad mig vende den om...

Hvorfor er det altid webshops med dropshipping, som er til salg eller lukker ned... Det kan du bruge resten af dagen på at overvej ;D

Og du genere mig ik, men forstår bare ik hvorfor du ik vil lytte...

Jeg troede at vi allerede her fik konstateret at man sagtens kan tjene penge på dropshipping?!

http://www.amino.dk/forums/p/56083/340115.aspx#340115

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Jeg troede at vi allerede her fik konstateret at man sagtens kan tjene penge på dropshipping?!

Okay jamen hvorfor er der så ingen parfume webshops med dropshipping, som overlever i længden?

Og hvor har jeg sagt man ik kan tjene penge? Det eneste jeg har sagt er, at dropshipping af parfumer ik er holdbart... Er det ik det, som vi diskutere?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Varde
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg arbejder for tiden med selv at starte som dropshipping leverandør med parfume af kendte brands.

Skriv til mig hvis du er interesseret?

Hilsen Trine

Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

TA bogholderi:

Hejsa

Jeg arbejder for tiden med selv at starte som dropshipping leverandør med parfume af kendte brands.

Skriv til mig hvis du er interesseret?

Hilsen Trine

 

Hej Trine,

Arbejder du stadig som på at være dropshipping leverandør med parfume af kendte brands? Jeg går nemlig med tanker om at starte egen webshop med parfume. :) Du må meget gerne kontakte mig, da jeg er på udkig efter en dansk dropshipping leverandør. :)

Hilsen Anders

Tilmeldt 14. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Jeg har gået og tænkt på at starte en webshop op.. Så jeg er meget interesseret i at høre fra dig

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)