Vil bare lige sige at der stadig er plads til et par medlemmer mere
Kom også gerne med ønsker til nye kategorier eller andet I føler kunne gøres bedre. Vi er godt klar over at designet ikke er det mest moderne og er i fuld gang med at redesigne hele siden.
Jeg kan se du har oprettet nogle auktioner og tak for det.
Er det ikke produkter du har mere end 1 stk. af? Hvis det er vil jeg anbefale at skrive antal på annoncen, så den ikke lukker automatisk, hvis der bliver solgt 1 stk. Derudover kunne det måske være interessant for dig at vælge at genindrykke automatisk, da du så ikke skal betale gebyr for "udvalgte indrykninger" når auktionerne bliver genindrykket.
Når det at blive medlem , og skaffe brugerem er en vigtig del for at siden skal blive en success, så bør i også overveje om det link ikke også fortjener en lidt mere prominent plads end i har nu :-). Hvornår lukker konkurrencen?
Tak for dit input omkring linket - går ud fra du mener det link der ligger oppe til højre på siden.
Vi er i gang med en komplet overhaling af siden, med helt nyt design. Det tager desværre bare lang tid at få gjort helt færdigt. Jeg kan dog sige at det bliver radikalt anderledes end i dag og efter min mening meget federe
Konkurrencen kører i maj måned og vi trækker vinderen i starten af juni måned. Vinderen bliver offentliggjort i vores nyhedsmail og får direkte besked.