Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi vil så gerne være kendte - vind et rejsegavekort på kr. 5.000,-

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mente det link hvor der står "bliv medlem". Jeg tror det kan løses hvis i droppede det der "DER link", og i stedet smed et Bliv medlem link ind der :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 11:49

Hej Casper,

Jamen det skal da prøves af - tak for dit input.

Med venlig hilsen 

Michael Boenstedt

Yah! Gratis auktioner på nettet

www.yah.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:03

Michael Boenstedt:
Vi kører i maj måned en kampagne, hvor man kan vinde et rejsegavekort på kr. 5.000,- Cool

Nu må du ikke misforstå det, men hvorfor i alverden udlodde et rejsegavekort ved oprettelse på en side der ikke er færdig?

Køb ren argan olie her

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:13

Lagersalg123 - JEN:

Michael Boenstedt:
Vi kører i maj måned en kampagne, hvor man kan vinde et rejsegavekort på kr. 5.000,- Cool

Nu må du ikke misforstå det, men hvorfor i alverden udlodde et rejsegavekort ved oprettelse på en side der ikke er færdig?

Jamen siden er jo færdig og fuldt funktionsdygtig. Vi vil bare gerne lave et lidt mere spændende design, da det har været et ønske fra vores medlemmer.

Som man siger - enten er man under udvikling eller også er man under afvikling. Vi satser på det første Big Smile

God weekend!

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:16

Michael Boenstedt:
Jamen siden er jo færdig og fuldt funktionsdygtig. Vi vil bare gerne lave et lidt mere spændende design, da det har været et ønske fra vores medlemmer.

Der mangler da usædvanligt mange kategorier, som I med rette sagtens kunne have oprettet ved at se hvad andre gør, og der findes sammenblanding af det danske og engelske sprog.

Men det var som skrevet ikke for at være negativ, men måske bare for at få jer til at være realistiske Smile

Køb ren argan olie her

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:35

Det er helt bevidst at vi her i starten ikke har oprettet alt for mange kategorier, for at gøre det mere overskueligt. Specielt når vi i opstarten ikke har så mange auktioner som de store spillere på markedet. Om det er en rigtig eller forkert fremgangsmåde skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed, men vi er heller ikke interesseret i bare at kopiere de andre.

Hvad mener du helt nøjagtig med at vi er urealistiske.

Kan man ikke lancere en auktionsside med "kun" ca. 300 kategorier og så tilføje flere når brugerne efterspørger det?

Kan man ikke lancere en auktionsside med plads til forbedringer i designet? - vi har endda brugere som rigtigt godt kan lide vores design.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:44

Michael Boenstedt:
Jamen siden er jo færdig og fuldt funktionsdygtig.

Under "Sælg" er der intet der får folk til at få lyst til at sælge noget - Så det kan ikke være færdigt.

Under "Bliv medlem" er der intet der indledningsvis teaser en til at blive medlem og der er ikke linket med lodtrækningen om et gavekort.

Under "Søg" kommer der jo bare en kategorioversigt, ved godt at søgefeltet er til venstre for, men der er det jo hele tiden.

Hollandsk auktion har ikke noget at gøre med muligheden for at sælge flere produkter på samme auktion.

Tekstformatteringen under "Gebyrer, persondatapolitik m.fl" er amatøragtig og det er ikke samme formattering under hjælp.

Under kategorien Mobiltelefoner er der ikke mærker/brands.

Under kategorien Frimærker er der ikke de underliggende kategorier der bør være for at en der sælger frimærker gider oprette annoncer der..

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

PS lavede det der for 10 år siden sammen med en af de andre her på Amino, så det er mere for at guide dig den rigtige vej, det skal/bør være mere færdigt før I går igang med at forære penge væk. De 5.000 er de dummeste penge brugt nogen sinde, hvis der kun er 10 at trække lod imellem...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:48

Michael Boenstedt:
Kan man ikke lancere en auktionsside med "kun" ca. 300 kategorier og så tilføje flere når brugerne efterspørger det?

Nej - ikke hvis det er kategorier som er med til en korrekt kategorisering.

Michael Boenstedt:
Kan man ikke lancere en auktionsside med plads til forbedringer i designet? - vi har endda brugere som rigtigt godt kan lide vores design.

Jeg snakker slet ikke om design, kun lidt i form af at teksterne er dårligt formatteret i rammerne i de sider som ovenfor påtalt.

Michael Boenstedt:
Om det er en rigtig eller forkert fremgangsmåde skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed, men vi er heller ikke interesseret i bare at kopiere de andre.

Jamen I har da ikke lavet noget unikt, så jeres eneste parameter kunne være prisen, så når I nu har lavet et site der ligner andre, så sørg får at folk ikke får en dårligere oplevelse.

Køb ren argan olie her

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 14:05

Jeg er også enig i noget af din kritik og som jeg også skriver er det at lancere et auktionssite ikke noget man gør på en eftermiddag, men en årelang process som vi nu er startet på.

Formattering af tekster og design af en hjemmeside er ikke den eneste grund til at folk benytter den. Se bare shg.dk inden for hardwarebranchen. De har i mange år haft en af de mest, ifølge dine holdninger til formattering mv., "amatøragtigste" sider, men pga. funktionalitet og prissætning er det blevet en af de største på markedet.

Har forstået at du ikke kan lide vores side, hvilket du er i din fulde ret til. Så jeg vil opfordre dig til at benytte en af de andre udbydere på markedet og betale deres gebyrer på op til 30% - gebyrerne er jo for dig ikke et konkurrenceparameter.

Jeg er selvfølgelig ked af at høre at du ikke kunne få det til at køre for 10 år siden, men vi har ikke problemer med at få nye medlemmer. Så der bliver nok lidt mere end 10 medlemmer at trække lod imellem, selvom medlemmerne nok ville foretrække at du havde ret for at forøge deres vinderchancer Wink

God weekend! 

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:21

Michael Boenstedt:
Formattering af tekster og design af en hjemmeside er ikke den eneste grund til at folk benytter den. Se bare shg.dk inden for hardwarebranchen. De har i mange år haft en af de mest, ifølge dine holdninger til formattering mv., "amatøragtigste" sider, men pga. funktionalitet og prissætning er det blevet en af de største på markedet.

Nej nej nej - det viser at du ikke har det mindste begreb om hvordan ting skal se ud. Tekstformatteringen er i orden på siderne på shg.dk

Michael Boenstedt:
Har forstået at du ikke kan lide vores side, hvilket du er i din fulde ret til.

Jeg skriver NETOP at det IKKE er for at være negativ, men for at guide jer i den rigtige retning.

Michael Boenstedt:
Så jeg vil opfordre dig til at benytte en af de andre udbydere på markedet og betale deres gebyrer på op til 30% - gebyrerne er jo for dig ikke et konkurrenceparameter.

Jo men jeg har aldrig haft i tankerne at benytte jer, hvis jeg sælger på auktion, så benytter jeg naturligvis steder der har købere, det har I ikke endnu og ved ikke om I får det, det kan kun tiden vise.

Michael Boenstedt:
Jeg er selvfølgelig ked af at høre at du ikke kunne få det til at køre for 10 år siden, men vi har ikke problemer med at få nye medlemmer.

Det skal du ikke være, jeg skrev ikke vi forsøgte at få det op og køre, jeg skrev vi lavede det, ligesom vi lavede noget der kunne have konkurreret med DBA og Dating.dk.

Medlemmer er da ligemeget, hvis ikke der er nogen der køber det medlemmerne har sat til salg.

:::::::::::::::::::::::::::::::

PS Jeg fornemmer mere at du ser dig "angrebet" når der er kritik. Det vil nok være en god idé at være realistisk og tage kritikpunkterne til dig og derved gøre det mere attraktivt. Du får intet ud af at folk synes det er fedt det du har lavet når der ikke er nogen der bruger det.

Desuden havde det været smartere om I havde lavet et rejsegavkort på 1000 eller 2 på 500 og så anvendt de sidste 4000 på et medlemsskab på Amino og brugt plus fordelene ved at blive branded og så de sidste 3K på noget markedsføring hvor målgruppen er.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)