Formattering af tekster og design af en hjemmeside er ikke den eneste grund til at folk benytter den. Se bare shg.dk inden for hardwarebranchen. De har i mange år haft en af de mest, ifølge dine holdninger til formattering mv., "amatøragtigste" sider, men pga. funktionalitet og prissætning er det blevet en af de største på markedet.
Nej nej nej - det viser at du ikke har det mindste begreb om hvordan ting skal se ud. Tekstformatteringen er i orden på siderne på shg.dk
Har forstået at du ikke kan lide vores side, hvilket du er i din fulde ret til.
Jeg skriver NETOP at det IKKE er for at være negativ, men for at guide jer i den rigtige retning.
Så jeg vil opfordre dig til at benytte en af de andre udbydere på markedet og betale deres gebyrer på op til 30% - gebyrerne er jo for dig ikke et konkurrenceparameter.
Jo men jeg har aldrig haft i tankerne at benytte jer, hvis jeg sælger på auktion, så benytter jeg naturligvis steder der har købere, det har I ikke endnu og ved ikke om I får det, det kan kun tiden vise.
Jeg er selvfølgelig ked af at høre at du ikke kunne få det til at køre for 10 år siden, men vi har ikke problemer med at få nye medlemmer.
Det skal du ikke være, jeg skrev ikke vi forsøgte at få det op og køre, jeg skrev vi lavede det, ligesom vi lavede noget der kunne have konkurreret med DBA og Dating.dk.
Medlemmer er da ligemeget, hvis ikke der er nogen der køber det medlemmerne har sat til salg.
:::::::::::::::::::::::::::::::
PS Jeg fornemmer mere at du ser dig "angrebet" når der er kritik. Det vil nok være en god idé at være realistisk og tage kritikpunkterne til dig og derved gøre det mere attraktivt. Du får intet ud af at folk synes det er fedt det du har lavet når der ikke er nogen der bruger det.
Desuden havde det været smartere om I havde lavet et rejsegavkort på 1000 eller 2 på 500 og så anvendt de sidste 4000 på et medlemsskab på Amino og brugt plus fordelene ved at blive branded og så de sidste 3K på noget markedsføring hvor målgruppen er.