Hey
Med hensyn til SEO, der kan du finde ret mange råd her på amino, jeg har blandt andet svaret på en del tråde omkring SEO, og det samme har mange andre også.
yderligere kan du kigge lidt på mine SEO Tips
Du skal vide at du har nogle fejl på din hjemmeside.
Når jeg kigger med IE7 på din hjemmeside og peger på menupunkterme, så popper der undermenuer frem, det er jo også fint, men disse ryger ikke væk igen. De bliver ved med at være der. Og går man videre til andre hovedmenupunkter, så kommer disse også frem. Til sidst er alle menupunkter foldet ud. og får ikke væk.
Det er vigtigt at du laver unikke sidetitler, altså brugen af titletags skal være unik, denne er nemlig ens på mange af dine sider. Lad samtidig også være med at putte så mange keywords ind i dine titles, de giver ingen mening som de er nu, og en bruger vil derfor ikke trykke på søgeresultatet på Google... skriv i stedet en fængende tekst hvor der er indsat nogle vigtige søgeord.
Det samme med dine metadescriptions, de skal også være unikke, og gerne indeholde nogle gode beskrivelser af den enkelte sider, og gerne også indeholde nogle vigtige keywords, disse bliver fremhævet i googles søgeresultat når der bliver søgt på det.
Lad være med at have sider hvor der står kommer snart, detter både irriterende for brugeren, men samtidig får du heller ikke gavn af det boost en side får når først den bliver indekseret. og yderligere vil den heller ikke have nogen gavn hvad SEO angår.
Så har du da lidt at starte med :) Det meste står i mine SEO tips, så læs den så bliver du lidt klogere, der står blandt andet også om Linkbuilding osv.
MVH Kim