Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.kørekortportalen.dk hjælp

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er med min hjemmeside www.kørekortportalen.dk lige gået i luften.

Jeg har absolut ingen forstand på SEO, så derfor vil jeg hører, om der er nogle, som har nogle grundlæggende "nemme" råd. 

Siden er lavet i typo3.

Mvh

Mark

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:16

Noget helt andet er at hvis jeg klikker på Værd at vide og så gode råd kommer jeg ind på siden De første par år. Ved ikke om du vidste det Wink

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:17

Din side ser fin ud og virker overskuelig, men hvorfor har du smidt online inden du har fået lagt køreskoler ind ?

Det gør bare at folk smutter derind og finder ud af at der ikke er noget på siden og derefter "glemmer" den igen.

Mit råd er at vent med at smide den online, indtil du har fået lagt en del køreskoler ind på den, og derefter kan de smide den online :)

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 10:22

Har lige siddet og kigget den igennem en ekstra gang. og du skal helt klart pille den ned igen, indtil du er fuldstændig klar til at smide den online, da der er en del informationer der slet ikke er tilgængelige. Hvor finder man priser for annoncørere ? hvor er långiverne henne, når man klikker på søg lån osv.

Du ender bare med at dine potientelle kunder vælger den fra, da siden ikke er 100 % færdig endnu.

Man vil jo heller ikke åbne en tøj butik, hvor der kun ligger tøj på halvdelen af hylderne og kasse apparatet mangler, samt der lige skal sættes et par vinduer i facaden først :)

Blot et godt råd

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 10:26

Peter:

Har lige siddet og kigget den igennem en ekstra gang. og du skal helt klart pille den ned igen, indtil du er fuldstændig klar til at smide den online, da der er en del informationer der slet ikke er tilgængelige. Hvor finder man priser for annoncørere ? hvor er långiverne henne, når man klikker på søg lån osv.

Du ender bare med at dine potientelle kunder vælger den fra, da siden ikke er 100 % færdig endnu.

Man vil jo heller ikke åbne en tøj butik, hvor der kun ligger tøj på halvdelen af hylderne og kasse apparatet mangler, samt der lige skal sættes et par vinduer i facaden først :)

Blot et godt råd

Er fuldstændig enig.

Den burde overhovedet ikke været publiceret endnu.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:31

Hey

Med hensyn til SEO, der kan du finde ret mange råd her på amino, jeg har blandt andet svaret på en del tråde omkring SEO, og det samme har mange andre også.

yderligere kan du kigge lidt på mine SEO Tips

Du skal vide at du har nogle fejl på din hjemmeside.
Når jeg kigger med IE7 på din hjemmeside og peger på menupunkterme, så popper der undermenuer frem, det er jo også fint, men disse ryger ikke væk igen. De bliver ved med at være der. Og går man videre til andre hovedmenupunkter, så kommer disse også frem. Til sidst er alle menupunkter foldet ud. og får ikke væk.

Det er vigtigt at du laver unikke sidetitler, altså brugen af titletags skal være unik, denne er nemlig ens på mange af dine sider. Lad samtidig også være med at putte så mange keywords ind i dine titles, de giver ingen mening som de er nu, og en bruger vil derfor ikke trykke på søgeresultatetGoogle... skriv i stedet en fængende tekst hvor der er indsat nogle vigtige søgeord. 

Det samme med dine metadescriptions, de skal også være unikke, og gerne indeholde nogle gode beskrivelser af den enkelte sider, og gerne også indeholde nogle vigtige keywords, disse bliver fremhævet i googles søgeresultat når der bliver søgt på det.

Lad være med at have sider hvor der står kommer snart, detter både irriterende for brugeren, men samtidig får du heller ikke gavn af det boost en side får når først den bliver indekseret. og yderligere vil den heller ikke have nogen gavn hvad SEO angår.

Så har du da lidt at starte med :) Det meste står i mine SEO tips, så læs den så bliver du lidt klogere, der står blandt andet også om Linkbuilding osv.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47

Køreskolerne skal selv oprette sig, derfor bliver siden nød til at være online. Jeg er ikke begyndt at få folk ind på siden endnu. 

Super, får kigget på det med værd at vide med det sammen.

tak ktj media, jeg kigger lige videre på det

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:15

Har du undersøgt markedet google køreskoler i Danmark , der en portal hvor det er gratis at komme på denne side skal du slå på nogle relevante ord , da det måske er mening du skal tjene penge på dette her ?

Jeg mener derved lav en gratis oprettelse periode  , lav det bedre end de andre få flere links til siden , når det lykkes at få trafik på siden , kræv nu penge , da siden ligger ekstrem godt på google nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:13

Hej Mark

Jeg er selv i gang med et projekt angående køreskoler i København, Odense og Århus. Men bare rolig det er ikke ligesom dit.

Men måske vi kan samarbejde lidt hen ad vejen angående at få kontakt til de køreskoler ?

Du kan se en af mine undersider her :

Køreskoler

Jeg sætter dig lige som ven her på Amino, så kan vi snakkes ved senere, når begge projekter kører noget bedre :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 21:17

M. Andersen:

Køreskolerne skal selv oprette sig, derfor bliver siden nød til at være online. Jeg er ikke begyndt at få folk ind på siden endnu. 

Super, får kigget på det med værd at vide med det sammen.

tak ktj media, jeg kigger lige videre på det

Hejsa

Jeg tror heller ikke du får mange kunder i butikken så længe siden ikke er færdig, da det er de færreste der vil købe et produkt der stadig er under udvikling. Siger det blot som jeg ser det og håber du tager det til dig som konstruktiv kritik.

Selve siden syntes jeg er rigtig flot, pæn enkel og lækkert design. Hvis jeg skulle komme med et godt råd, ville det være som en allerede er inde på, nemlig at gøre det gratis for diverse køreskoler i starten, f eks. brug det første år på at få så mange køreskoler som muligt ind i dit system, derefter kan du begynde så småt at tage pengene for det, via vider udvikling af de nye tiltag du kunne lave på siden.

Så først burde du kontakte så mange køreskoler som muligt og give dem tilbud om at komme med på din side for free, det er der næsten ingen der kan sige nej til, derved får du hurtigt fyld på siden. Som så senere vil blive attraktiv for blivende og kommende kunder i din butik.

Fortsat held og lykke med siden.

Har du selv bygget den ?

Mvh

Peter

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)