Den er vel ikke særlig meget længere end end at du er gratis bruger her, og moderatorerne er sidens 'staff'. Så de må.. pretty much.. gøre hvad de har lyst til. Intet behov for paragraffer der.
Med hensyn til de titler du citerer, synes jeg da det er helt på sin plads at ændre dem. De giver jo ingen reel information om noget som helst indhold.. De fylder bare.
Det er vel ikke så meget et spørgsmål om de må eller ej, men om de gør det (Hvilket forum snakker du om?).
Jeg synes ikke at de skal ændre i noget som helst, medmindre man overtræder reglerne. Hvis de retter i mine indlæg, er det jo ikk elængere mine indlæg og det holder ikke imo.
Når det er sagt, så er den slags overskrifter du bruger som eksempler, lige den slags der ødelægger et forum. Intetsigende og irriterende overskrifter, som ikke giver mig en idé om, hvad tråden handler om....meget meget irriterende ;o)
Anyway...som udgangspunkt skal de holde snitterne fra fadet ;o)
Anyway...som udgangspunkt skal de holde snitter fra fadet ;o)
Men som jeg læser det, spørger Mikkel om de må? - og hvem skulle forbyde dem det - det er deres forum.
Jeg kan ikke se at jeg har skrevet at de ikke må, blot at de ikke skal ;o)
Det handler jo om at skabe en god stemning på et forum, så derfor er det en virkelig dårlig idé, at rette i folks indlæg. Sker det ofte så smutter folk bare hen på et andet forum.