Mit Projekt vil være en blanding af bruger oprettet posts og oprettet posts fra min side af. Jeg starter ud med 600.000 posts som minimum.
Uden at have nogen praktisk erfaring med så stort et WP site vil jeg mene at du skal have fokus på din MySQL performance. Når alverdens robotter kommer og indekserer sitet vil der komme pres på sitet. Robotter indekserer jo tit gamle sider, der ikke er cachet og det koster en masse sql queries. Du skal virkelig vurdere værdien af de enkelte plugins og måden de rent teknisk fungerer på.
Hvis der reelt er tale om pages og ikke posts, så skal du vælge en anden platform. WP bliver nemlig rigtig sløv når man kommer over 1000 pages.
Gælder det også WPMU?
Har du nogen data på dette, eller er det gæt?
Jeg nægter at tro at det med de 1000 pages er fakta.. Jeg er selvfølgelig klar over at Hostingen i sig selv er vigtigt som flere har nævnt herinde, dog er jeg meget intereseret i måder at Optimere ydeævnen af wordpress, da wordpress ikke er skabt til mit formål, men den formår at have de funktioner og muligheder jeg skal bruge og jeg er sikker på det kan lade sig gøre, så længe jeg holder fokus på Hosting delen..
Jeg vil undersøge det med MySQL Perfomance & Det indlæg der blev postet med Yoast omkring forskelligt Server/hosting Software han havde brugt på en VPS.
jeg lavede lige en Site:wordpress.com... 59.600.000 Sider.....Så længe jeg køre WPMU og har fokus på MySQL Performance så er jeg forhåbentligt godt kørende so far :)