Jeg benytter Microsoft Security Essentials og det fungerer helt fint for mig - og kræver kun meget lidt af min computer.
I følge denne artikel skulle det også kun være Norton, som kunne følge med Security Essentials - om det passer, skal jeg så ikke kunne sige. Men det er gratis og fungerer fint ved mig :-)
Jeg ved godt jeg er en flueknepper lige nu.... Men så vidt vi ved har Einstein altså aldrig sagt det der ;)
Hej igen
Begrebet "Alt er relativt" er og bliver kædet sammen med Albert Einstein, hvilket er en naturlig følge af hans relativitetsteori.
Jeg er ikke på, hvad mener med "vi"?
Der er rigtig mange gennem tiden, som har søgt at modbevise E=mc2, dog uden synderlig held, og det er vel ligesom begrebet "Alt er relativt". Begrebet og relativisme kan spores helt tilbage til antikkens Grækenland, men det er ufravigeligt, at det i dag forbindes til Albert Einstein.
Hilsen
Tonny
Revisor og relativitets forsker - spændende kombi :-)
On topic:
Jeg har gennem lang tid anvendt Kaspersky på min private maskine uden de store problemer. Før havde jeg Norton som jeg valgte at udskifte efter den tre gange gik i selv sving.
"Vi" er dig, mig og alle andre mennesker - så vidt vides eksisterer der ikke ét stykke tekst, film eller lydoptagelse, hvor Einstein har udtalt "alt er relativt".
Citatet stammer derfor sandsynligvis bare fra en almindelig misforståelse af hans relativitetsteori. For når alt kommer til alt er påstanden "alt er relativt" jo i direkte modstrid med Einsteins relativitetsteori - lysets hastighed (i et vakuum) er nemligt ikke relativ i følge teorien ;)
Ja undskyld jeg kører debatten off topic. Men det ærgrer mig altid, at man ser så mange "citere" Einstein, men så få forsøge at forstå ham - verden ville uden tvivl være et bedre sted, hvis det forholdt sig omvendt ;)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Ja undskyld jeg kører debatten off topic. Men det ærgrer mig altid, at man ser så mange "citere" Einstein, men så få forsøge at forstå ham - verden ville uden tvivl være et bedre sted, hvis det forholdt sig omvendt ;)
Det kan være, at det ærgrer relativt flere, at en tråd om antivirus skal tvinges ud i en debat om relativitetsteori. .
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det kan være, at det ærgrer relativt flere, at en tråd om antivirus skal tvinges ud i en debat om relativitetsteori. .
Det er der en relativt høj sandsynlighed for... Men så lad da være med at kommentere yderligere på det... Einstein har så vidt vides aldrig udtalt "Alt er relativt" og udtalelsen er i direkte modstrid med hans teori... Det er bare en kæphest jeg har - sådan har vi alle jo vores kæpheste. Og så har jeg også gjort det ret klart, at det ikke var min hensigt at køre debatten af sporet... Så skal vi ikke bare lade det være ved det? Jeg tillod mig at skyde en sidebemærkning ind - mon ikke folk kan overleve at springe den over, et sted omme på side 4, hvis de har så meget imod den? ;)
P.S. Nu hvor vi er ved antivirus.... Så vil jeg i øvrigt også sige at jeg bevidst har valgt Norton fra, pga det trak for mange "hestekræfter" ud af min maskine. Men det var ved forrige års version, jeg trak stikket. Så jeg skal ikke kunne sige om den nye er blevet bedre. Men jeg ved den er dyr og jeg ved at mange er ganske tilfredse med AVG's gratis version. Den har naturligvis ikke alle de fede features. Men hvis man tænker sig om kan man faktisk opnå en ganske udemærket sikkerhed ved at benytte et gratis tilbud (f.eks. AVG).
Så valg af antivirus vil altid afhænge af en personlig cost/benifit analyse i sidste ende.... Opfører du dig fornuftigt på nettet og i øvrigt ikke har personfølsomme oplysninger liggende kan en gratis antivirus være mere end rigeligt....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Nej, det er da klart.. Det er derfor man på apple.com kan købe antivirus til Mac.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ja, selvfølgelig findes det. Der er jo vel nok nogle som mener de skal have det... Men jeg er sikker på der er større chance for at blive kørt ned, end at få virus på en Mac.