Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virus på mit forum / server.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Michael,

Du skal være velkommen til at sende mig en PM med de relevante login oplysninger. Så skal jeg gerne tage et kig på det.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:17

Michael Grove:

Hej Michael,

Du skal være velkommen til at sende mig en PM med de relevante login oplysninger. Så skal jeg gerne tage et kig på det.

OK - jeg sender dig en PM om lidt med oplysningerne.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjek din PM :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 20:49

Michael Grove:

Tjek din PM :)

Hej igen og tak for hjælpen i går Michael Grove.

Jeg lovet at holde dig updateret omkring mit forum, og ville sende dig en PM, men jeg tillader mig lige at skrive beskeden herinde i dette emne - hvis der nu sad andre kloge hoveder der har løsningen på mit problem.

Din installation i går virkede heller ikke ( gør det sammen som da jeg selv uploaded det ) - så nu er jeg helt rundtosset på den dårlige måde. Sad

Se mit evt mit screenshot http://bildr.no/view/639662 - som i kan se downloader den noget fra et nyt sted i dag, og browseren går helt amok - hvor er det bare vildt sindsygt. Jeg har slettet mine cookies og har endda genstartet min computer, bare lige for at forsikre mig om at der ikke er gemt noget i cach'en.

Jeg har søgt på andre phpBB3 hjemmesider som f.eks denne her http://www.phpbb3portal.com/index.php og den vises perfekt og jeg kan se nede i downloadingsbjælken at der ikke bliver downloaded noget uønsket.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?