Åhhh, nej. Hvad har jeg nu gjort galt? |
Der er en overall_header.php fil til hver template, og det er vigtigt at du har fat i den rigtige.
Den du har her er til "Prosilver" templaten.
Åhhh, nej. Hvad har jeg nu gjort galt? |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det er også den template jeg har sat som standart, man kan også få adgang til andre templates men så skal man installere dem via adminmodullet, men jeg er godt tilfreds med den almindelige template. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Den injicerede kode kan også ligge i overall_header.tpl i den relevante template mappe. Igen er det vigtigt at det er den relevante template mappe, da der er overall_header.tpl og overall_header.php i alle template mapperne. De er template specifikke. |
Det har du ret i, men problemet er jo at virusen er på serveren alligevel, så det kan vel være hip som haps at jeg ændre mine koder, jo jeg kunne måske drille dem lidt ved at ændre koderne hvert 5 min, men jeg sigter nu mere efter en mere holdbar løsning og det skrammel kode fjernet. |
<script type="text/javascript" src="{T_TEMPLATE_PATH}/forum_fn.js"> ligner en original phpBB linie, som jeg ser det. Der må være en injektion eller en viderestilling et eller andet sted. Hvis jeg var dig ville jeg nok ændre FTP og database passwds og så geninstallere.
|
Spørgsmålet er jo bare hvad får jeg ud af det? Dette er jo anden gang jeg har installeret det, der var jo også problemer første gang som sagt. Jeg tror desværre ikke at det afhjælper fejlen at jeg sletter alt indholdet fra serveren og geninstallere softwaren igen. Men jeg måske prøve at finde en gratis host som f.eks http://www.frac.dk og se om der opstår det samme problem. Det kan sgu også være at det er selve one.com der har virus. Nogen der er friske på at få mine forskellige kodeord og se om i får det samme problem?
|