Jeg har et meget dumt problem som jeg meget gerne kunne tænke mig at få løst. Det drejer sig om at jeg har installeret et forum ( phpBB3 ) på min spritnye hjemmeside som der er hosted på en one.com server.
Hvis nogen der tør så kan I prøve at besøge mit forum lejentroll.dk
Forleden dag stod der at man downloader noget fra freeholidaymart.com og i dag står der at man downloader noget fra remania.ru - der plejer at ské to forskellige ting når jeg klikker ind på min hjemmeside, enten crasher browseren, eller også virker det fint, men åbenbart kører der noget i baggrunden som man ikke kan se - det er meget mærkeligt efter min mening.
Nogen der idéer til hvad det er der er galt? Jeg er ikke så meget inden i det med det tekniske men jeg syntes selv at jeg har gjort præcis hvad der stod i brugsvejledningen.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg har besøgt din side lejentroll.dk, og på selve forsiden er ikke konstateret virus. Er du sikker på, at det ikke er din egen computer, som er inficeret?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
John, hvis du Googler siden, kan du se at det anses som et "website der kan beskadige din computer". Så der må være et eller andet på siden, som får Google til at reagere.
Det behøver dog ikke at betyde, at der faktisk er virus på sitet.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
John, hvis du Googler siden, kan du se at det anses som et "website der kan beskadige din computer". Så der må være et eller andet på siden, som får Google til at reagere.
Michael, hvor hentede du forummet henne?
Hej Michael Grove