Hej Thomas Nu er der blev nævnt en del vedr. brev, mail og teleopkald- det vil jeg ikke kommenetere. Istedet så spørg dig selv om du ikke har en i netværket som evt har brug for det....du må da af alle vide om det er genialt til èn i netværket. Blot èn skal du bruge. Lad vedkommende prøve det af og så lad det hele sprede sig som ringe i vandet. Det nævnte er forsigtig per metoden- og den kan tage laaaaaaaaaaaaang tid. Men som firkantet menneske vil det være ufatteligt nemt for dig at følge med og så spildes der ikke i kassen Nummer 2: pressemeddelelser. Få en af hajerne herinde til at løse opgaven......Louise Hansen og HAns kjer har vist ufattelig gode anbefalinger. Nummer 3 og her der lidt mere go i den: Mød op!!!!! Til de af jer som vil diskutere om hvorvidt det er uhøfligt. Meget muligt, men det virker. Tag produktet under armen, find dit smil frem, og mød op og gå efter aftale om møde eller en kort præsentation på stedet. Det hele handler om en god icebreak når du dukker op så er det ikke længere uhøfligt. Er icebreaken god og alligevel noget denne virksomhed ikke ønsker at se nye produkter på....så skal de nok fortælle det og sikkert aftale et møde når du alligevel er her. Hvis ikke....så fuck det og tag den næste. Man aner ikke hvor salget gemmer sig på "ruten", men bliver du ved så kommer det. Er der ingen af tingene som vækker interesse hos dig...............så hyr Danmarks bedste sælger og så er det ikke din hovedpine, kun at sælgeren når sit mål. Hvis produktet er genialt så giv det geniale rammer Ps: når du går igang så skriv det herinde.....min virksomhed skal da ikke mangle noget hvis det er genialt Og dermed fortalte jeg lige: Amino er også for erhvervsdrivende, med store og mindre store og anerkendte virksomheder. Chancen for at nogen herinde vil købe dit produkt er nok 900.000 gange større end at det vil blive kopieret.....Som sagt aner du ikke hvor salget ligger henne-det kunne være blandt Aminoèr??????? De bedste hilsner Martin |
Thomas:
Hej Thomas.
Allerførst: INGEN produkter "sælger sig selv", hvis du ikke selv gør de rigtige ting for at sælge dem.
At påstå andet er noget vrøvl.
Når det så er sagt:
Du opsætter en fuldautomatisk salgsmaskine på Internettet
og tager telefonen når kunderne ringer til dig.
Den strategi har vi arbejdet målrettet med i 10 år og det er vidst gået meget godt...
Efter 1 år med Autoresponder fortæller halvdelen af vores nye kunder, at de kontakter os på grund af vores Autoresponder kursus og i torsdags slog vi ny rekord med 5 henvendelser fra virksomheder på een dag.
Og vi har ikke engang tunet systemet endnu.
Her er lidt at starte op med:
Start med at forstå værdien i AdWordsannoncer
Lær noget om styrken ved at blive ringet op af dine købeklare kunder i stedet for at jage dem
Følg op med at give dine potentielle kunder noget af værdi inden de bliver dine kunder
Håber, at det er et svar i stil med dette du efterlyser
Venlig hilsen,
Christian