Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snyd med MasterCard i netbutik!

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Ip adrese kan ikke bruges, da der findes proxy og så kan det se ud som om du sidder i Tyskland eller andre steder

Leveringsadressen kan du heller intet bruge til. Man kan notere i feltet pakken må stilles. det kan så være ude på et landsted der er ubeboet..

Så det kan man intet bruge til noget

Det er da lidt synd for dem der har butikkerne, de kan jo ikke gøre for det?

Tilmeldt 1. May 10
Skrevet kl. 18:24

igang:

Nu håber jeg sandelig at vore nye bruger på Amino har reelle hensigter med disse spørgsmål Smile

For lige nu begynder det at ligne en tråd med gode råd til kortsvindel på nettet..

Ja, det var måske et emne, som jeg ikke burde rode i, når det nu ligger frit tilgenligt! :-/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:28

skulle der være skumle hensigter ligger der jo ip på amino :-) medmindre det er proxy ;-)

Tilmeldt 1. May 10
Skrevet kl. 18:30

MikkelFriis:

skulle der være skumle hensigter ligger der jo ip på amino :-) medmindre det er proxy ;-)

Godt nok ;-) Men måske er det ikke så smart, at det ligger her hvor alle kan se det!

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:38

Hvad mener du helt præcis med det ?

Tilmeldt 1. May 10
Skrevet kl. 18:43

MikkelFriis:

Hvad mener du helt præcis med det ?

Det var bare fordi at ham det skrev, at det ikke var så godt det der var blevet skrevet i tråden! Tongue Tied Jeg ved ikke om det er rigtigt, men jeg kan godt se at det er noget farligt noget at snakke om over nettet...

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:46

nu er jeg ikke med..

Vil du høre om du kan snyde over nettet med et stjålet kort ?

Vil du vide hvordan det kan gøres ?

Hvordan man kan gøre det anonymt ?
........................................................................................................................

<Vil du vide det fordi du er shopejer eller på vej til det ?

Vil du vide det fordi du er bange for at blive misbrugt ?

Mikkel 

Tilmeldt 1. May 10
Skrevet kl. 18:52

Rolig rolig! :-P

Det var bare fordi, at min ven mistede sit. Og så snakkede vi så om det bagefter, og kunne ikke lige komme i tanke om, at det kunne være farligt på nogen måde, når personen nu ikke havde kode. Her i går aftes skulle jeg så købe en ny computerskærm, og så kom jeg til at tænke på, at der skulle man ikke bruge nogen kode! Og så ville jeg bare lige høre hvordan den hele stod til, med at få det dækket og så videre. ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:53

Man kan jo finde alt på nettet, hvis det var det.. Der er også opskrifter på bomber og andre ulovlige ting, vil folk have viden kan de nemt finde det..

Du kan nemt blive snydt, men vær forsigtig så minimere du risikoen ;-)

Mikkel

Tilmeldt 1. May 10
Skrevet kl. 19:27

MikkelFriis:

Man kan jo finde alt på nettet, hvis det var det.. Der er også opskrifter på bomber og andre ulovlige ting, vil folk have viden kan de nemt finde det..

Du kan nemt blive snydt, men vær forsigtig så minimere du risikoen ;-)

Yes, det er jeg også. Siger også til ham, at han skal passe bedre på sine ting. Men så siger han bare, at det sker aldrig... Men jeg tror han har lært det nu. ;-) hehe

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)