Jeg fandt denne side på Google, og tænkte at det kunne være, at der var nogen der kunne svare på mit spørgsmål her. :-)
Jeg skal starte med at sige, at jeg selvfølgelig ikke beskylder dig for noget. Men det er svært ikke at være lidt skeptisk, når du bl.a. interesserer dig en del for hvor meget der gøres for at spore ip adresse m.m.
Derudover er du helt ny bruger, der opretter en profil udelukkende for at spørge (dybt) til dette.
De gange jeg har kigget, har du været online det meste af dagen. Det er der ikke noget galt i, for det er et spændende forum :o) Men du deltager ikke i andre tråde, så virker det umeddelbart som om det er mere en almindelig nysgerrighed.
Og så hører dine spørgsmål selvfølgelig retteligt til i banken, da det er dem der bedst kan svare på dine spørgsmål.
Så det er ikke for at bringe speciel mistro over dig, men jeg synes der er en del der bør virke tankevækkende hos os alle. Og jeg ville være rigtig ked af at hjælpsomme Aminoer riskierer at deres hjælpsomhed bliver brugt imod dem selv.
Og filmen knækkede fuldstændig da Mikkel (i en god mening) begyndte at forklare hvor let man kunne komme udenom diverse udfordringer :o)