Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vundet stor byggesag men kan ikke stille garantien

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været så heldig/dygtig at vinde en meget stor byggesag for en af danmarks støreste entreprenører, og  som strækker sig over ca. 2 år. Byggesagen skal opstartes i maj 2010, problemet er bare at jeg ikke kan stille den sikkerhed som der kræves på 15 % af entreprisesummen! Jeg har prøvet alle bankerne og kautionfirmaer uden held. Jeg sidder med en meget mærklig følelse af at have vundet en masse arbejde midt i finanskrisetiden, og så ikke kunne lukke ordenen fordi bankerne m.m. klapper kassen i fordi man ikke tjener mange millioner hvert år! Jeg har tilbudt sikkerhed i mit hus, acontobegæringer ind på spærret  konto osv. Men intet hjælper! Grundet finanskrisen er værdien på mit hus pludselig faldet selvom det er nyt.

Det er ret deprimerende det her .....

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:09

Hva beløb snakker vi om ??

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 19:20

garantien er knap 300.000

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:23

Måske skulle du udbyde garantisummen i "andele" og tilbyde et fornuftigt afkast, mon ikke der er et par aminoer der ville hoppe med på den hvis det er et fornuftigt projekt !!!

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:25

hvor nyt er dit firma ?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 19:32

firmaet er fra 2004... Laver normalt entrepriser i størrelsen 100.000 - 600.000.-

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 19:34

garantien skal stilles næste uge, også kun derfor jeg smider den på herinde!! Ikke noget jeg normalt ville smide i det åbne. Men håbede da på der var en med penge som måske kunne se noget fornuft i byggesagen og som ville hjælpe her og nu.  Der er budgetteret med at der er 110.000.- pr. mdr udbetalt.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:41

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 19:56

Nej sidder lige og ser på det nu.. Kan se de har 2 ugers behandlingstid, så jeg er lidt presset. Men er da værd at prøve tak.

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 20:08

Vækstfonden går ikke ind i garantier skriver de desværre.

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)