Tager jeg ikke kampen op skal jeg bare betale eller RKI, vil ingen af delene..
Jeg tænkte også mest bare på hvor meget tid og energi du kaster i sagen her, som du måske kunne have brugt på at tjene en masse penge og være i godt humør i stedet for
Boysen: Okay det vil jeg da lige få gjordt, jeg har dog sendt dem mail på jeg ikke mener det er berettigt.
Anders: Jeg betaler jo heller ikke Europarks bøder når jeg holder lovlig parkeret, men får bøder ;-)
Fik en bøde af dem fordi en rød audi havde min gamle nr plade på fra min grønne mondeo. (afmeldt 2 år før).. Men den anullerede de dog da jeg kunne dokumentere jeg ikke havde haft den nr plade i 2 år.
Som sagt flyttede vi aldrig ind i lejemålet og de beholdte 1000 kr til netop vand og varme, det vil sige vi har betalt 2500 for 14 dags varme og vand og aldrig boet der..
Det er fast kotume at beholde penge til varme/vand regningen.
Hvis der står i lejekontrakten at lejemålet skal afleveres nymalet på alle malebare flader, så betyder det nymalet på alle malebare flader, uanset om i har boet der i 2 uger eller 10 år.
Og hvis de står for arbejdet ved fraflytning så er der kun 1 til at betale og det er dig.
Det er surt men sådan er det altså.
Med hvad dobbelt husleje angår er jeg i tvivl om hvor du/i står. Hvis i har sagt at i fraflytter pr. d.d dato og givet den tilladelse til at lade andre flytte ind skal der selvfølgelig kun være en betalt lejer.
Tag nu fat i en advokat istedet for det mediecirkus
Hvorfor? Mediecirkusset er gratis. De 2500 Mikkel har i klemme, rækker til 1-2 timers advokathjælp, eller med andre ord måske til at advokaten sætter sig ind i sagen og sender ét brev. Det ved udlejer med garanti, så trusler om advokat preller sikkert af på dem. Desværre.