Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel med ordentlig PHP Memory?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står lidt i et problem, da jeg leder efter et billigt webhotel med en ordenlig PHP Memory. Jeg startede hos SurfTown, men der var kun 32 MB, hvorefter jeg gik til Gigahost.dk, hvor jeg havde 256 MB, men de lukkede min side uden varsel og svarede ikke på mine henvendelser (anmeldelse kan ses på TrustPilot, hvor uddybende forklaring følger).

Men nu vil jeg gerne have nogle råd. :D

Har kigget lidt på følgende...
- UnoEuro.com
- One.com
- Danhost.dk

Dog kan jeg ikke se deres PHP Memory størrelse nogen steder? Men hvis der er andre forslag til et webhotel, så skriv endelig.

Jeg bruger Wordpress og en del plugins til min side, hvis dette kan være til nogen hjælp. 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 08:42

Hvis 256mb ikke er nok (som er i den absolutte høje ende af hvad du får lov til) så bør du finde en dedikeret server eller en VPS.

Du kan i hvert fald hurtigt skyde en hvid pil efter at få lov til at trække mere end 128 hos nogle af billigudbyderne.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 08:53
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:06

Ronnikc 
256 MB er rigeligt, men Gigahost er bare for ringe til mit behov, og skal i hvert fald have mere end 32 Mb for at siden kommer til at køre stabilt og ikke kommer med fejlmeddelelser, så 128 ville sikkert være rigeligt også.

Emil Blücher
Takker for informationen. Tror UnoEuro vil være det webhotel som jeg prøver nu, Tak! 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:08

Ja men du kan både bruge 128 og 256mb hos os og du styrer selv din php.ini fil via kontrolpanelet :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:08

Anders Helbo:
Tror UnoEuro vil være det webhotel som jeg prøver nu

Undskyld men er det ikke en lidt dyr løsning at prøve ? Jeg mener hvorfor ikke bare finde en som opfylder dine krav ?

/allan

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:45

Jo, du har nok ret... Men synes det er svært, når SurfTown virkede fint noget tid, men til sidst bukkede under grundet PHP Memory... Gigahost lød fantastisk, men sikke en dårlig support.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt realisme er nok heller ikke af vejen :)

Du har et behov som en VPS eller dedikeret server næsten og du betaler 20 kr om måneden - det er næsten et paradoks :)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:16

Spørgsmålet er selvfølgelig nok om du kan klare dig med discount hosting. Men hvis du gør forsøget, så tror jeg bestemt Unoeuro er et godt valg.

Jeg bruger selv Unoeuro og min vurdering er at det er stabilt og hurtigt (kan have kort nedetid engang imellem, men det kommer du ikke udenom med et discount hotel). Supporten er god og hurtigt, men de afviger ikke fra deres standard opsætning, så har du specielle behov som ikke umiddelbart er opfyldt af webhotellet, så er det nok ikke Unoeuro du skal vælge.

Hvis du bruger Unoeuro, så må du meget gerne bruge min rabatkode ;-)
Kode: 5X2L2F

Med denne kode får du 3 måneders ekstra hosting gratis (og jeg får forlænget mit hotel gratis med 3 måneder).

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 11:32

Tak Erik :D

Hvad med Cliche.dk? Nogen der kender noget til dem?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)