Jeg står lidt i et problem, da jeg leder efter et billigt webhotel med en ordenlig PHP Memory. Jeg startede hos SurfTown, men der var kun 32 MB, hvorefter jeg gik til Gigahost.dk, hvor jeg havde 256 MB, men de lukkede min side uden varsel og svarede ikke på mine henvendelser (anmeldelse kan ses på TrustPilot, hvor uddybende forklaring følger).
Men nu vil jeg gerne have nogle råd. :D
Har kigget lidt på følgende... - UnoEuro.com - One.com - Danhost.dk
Dog kan jeg ikke se deres PHP Memory størrelse nogen steder? Men hvis der er andre forslag til et webhotel, så skriv endelig.
Jeg bruger Wordpress og en del plugins til min side, hvis dette kan være til nogen hjælp.
Ronnikc 256 MB er rigeligt, men Gigahost er bare for ringe til mit behov, og skal i hvert fald have mere end 32 Mb for at siden kommer til at køre stabilt og ikke kommer med fejlmeddelelser, så 128 ville sikkert være rigeligt også.
Emil Blücher Takker for informationen. Tror UnoEuro vil være det webhotel som jeg prøver nu, Tak!
Jo, du har nok ret... Men synes det er svært, når SurfTown virkede fint noget tid, men til sidst bukkede under grundet PHP Memory... Gigahost lød fantastisk, men sikke en dårlig support.
Spørgsmålet er selvfølgelig nok om du kan klare dig med discount hosting. Men hvis du gør forsøget, så tror jeg bestemt Unoeuro er et godt valg.
Jeg bruger selv Unoeuro og min vurdering er at det er stabilt og hurtigt (kan have kort nedetid engang imellem, men det kommer du ikke udenom med et discount hotel). Supporten er god og hurtigt, men de afviger ikke fra deres standard opsætning, så har du specielle behov som ikke umiddelbart er opfyldt af webhotellet, så er det nok ikke Unoeuro du skal vælge.
Hvis du bruger Unoeuro, så må du meget gerne bruge min rabatkode ;-) Kode: 5X2L2F
Med denne kode får du 3 måneders ekstra hosting gratis (og jeg får forlænget mit hotel gratis med 3 måneder).